Kannattaako lähteä huhtikuussa Espanjaan/ Kreikkaan onko lämmintä?

Avainsanat: espanja kreikka sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 18:18

Noilta sivuilta löydät tämän hetkisen espanjan ja kreikan säät. Lisäksi kahden, viiden ja seitsemän päivän ennusteet.

www.holiday-weather.com/coun...index.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 17:32

Olen Gran Canarialla ,Puerto Ricossa ja täällä on mukavan lämmintä, nyt kannattaa tulla tänne jos haluu aurinkoa.
Täällä on myöskin tilaa, ei ole tungosta joka nurkassa kuin kuukausi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:37

Huhtikuu on hyvä aika matkustaa Espanjaan tai Kreikkaan. Sää saattaa olla vaihtelevaa, sadekuurojakin esiintyy. Yöt ovat viileitä. Merivesi vielä viileähköä.

Ohessa esimerkkinä tietoa Barcelonasta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/317

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:50

Hippasen viileetä voi olla, jos huono keli sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 18:58

Minä olen ollut muutamaan otteeseen huhtikuussa kreikassa ja lämpöä on ollut, miinuksena vain että on ollut myös sadetta jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:44

Itse olen kans tässä muutaman viikon sisällä lähdössä kreikkaan, hyvä kysymys :) Olen miettinyt samaa. No kunhan pääsee täältä pois, aina siellä lämpöisempää on kuin täällä nyt..luulisin :D ..ja toivon. Parikymment ehkä vähän päälle asteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 21:39

Aina kannattaa lähteä. On siellä jokatapauksessa lämpimämpää kuin meillä täällä. Alkukesäähän se vielä on. Ainakaan ei ole liian kuuma, mutta uiminen ei ehkä vielä ole kovin nautinnollista. Mutta retket ja muu liikunta ovat paljon miellyttävämpiä toteuttaa hieman viileämmässä ilmassa. Yöt ovat tosiaan kylmiä joten lämmintä kannattaa ottaa - ja villasukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:43

Hyvä aika sään ja ihmismäärän kannalta, arvioisin... Ei varmaan ihan hirveitä helteitä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 15:11

Huhtikuu on hyvä aika matkustaa, ei ole vielä liian kuumaa, kevät kauneimmillaan. Kukkivia puita ja pensaita.