Mitä harrastat ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 17:02

<- askartelua, tästä piti tulla vauvanuken pää, mutta tulikin vanha ämmä

-lisäksi unelmoin puutarhakasveista ja toteutan unelmani kesällä
-koreilen vaatteilla
-räplään tietokonetta
-pelaan pelejä
- käyn SPR:n omaishoitajaryhmässä
-lueskelen
-kuuntelen musaa
-tapaan ystäviäni
-käyn jumpassa
- kudon kangaspuilla kangasta
- pidän kuvataiteista ja lähden viivana kaikkiin mahdollisiin näyttelyihin

oikeastaan mun elämä on harrastusluonteista kokonaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 16:59

Käyn salilla ja prätkällä ajelen kesäsin. Matkailunkin haluaisin laskea harrastukseksi, en kuitenkaan ole vielä kauan ehtinyt matkustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 17:11

En ehdi paljoa harrastamaan kun lukeminen on pääharrastus ja se on aikaa viepää. Käyn kävelylenkeillä lisäksi. Pienemmät harrastukset ovat TV ja Napsuilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:22

Koiran kanssa ulkoilu+muu touhuilu on tällä hetkellä tärkein harrastukseni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:23

Löhöilyä mielellään nyt ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:24

- Frisbeegolf
- Pyöräily
- Matkustelu
- Uinti
- Metsissä samoilu
Ja eiköhän noi kirpputoritkin ole jonkinlainen harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:32

Puutarhanhoitoa ja matkustelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:35

Auringon ottoa ja karaoketta, sekä aika paljon valokuvaustakin .
Ruuanlaitto on myöskin mun alaani.
Jos olisi mahdollista niin tekisin erilaisia puutöitä, muttei täällä etelässä ole siihen mahdollista, kun ei ole omaa asuntoa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:39

Pitääkö sitä nykyisin harrastaa jos tekee kaikenlaista. Ei minusta,
Tässä lista hasrrastuksistani:
-on paljon
-saattaa olla enemmänkin
-mikä ettei
-tottakai harrastan, mitä saisi olla tarjouksessa
-intohimoni on päästä harrastamaan yöhoitajan virkaa

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:10

lueteltu profiilissani.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:43

kirjallisuus,ulkoilu

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 18:59

Elokuvien katselua, kirjoittamista, ulkoilua sekä maalaamista silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 18:59

Ratsastan ja soitan pianoa.

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 19:22

Yöjuoksua ja syrjähyppyjä, kuten ent. työkaverinikin kehui harrastavansa.
Käsityöt, askartelu, puutyöt, kaikenlainen pieni näpertely on lähellä sydäntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:05

Harrastuspuolelta ulkoilu, kuvailu, lukeminen, matkustelu sitten käykin jo enimmäkseen työstä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:27

Mun mieli harrastukseni on rumpujen soitto (pearl joey jordison singature kit) siinä mun rummut jos jotain kiinnostaa voi ostaa topsound liikkeestä, mutta nyt harrastuksiini
-rumpujensoitto
-uinti
-musiikin kuuntelu
-motocross
-lukeminen
-nyrkkeily
Siinä ne suurimmat ovat!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:37

Liikuntaa ja lukemista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:34

kuntosalia, lenkkeilyä, napsuilua, sudokuita, lukeminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:52

Keilailu,karaoke,musankuuntelu,vapaaehtoistyö (kodittomia kissoja hoidan),napsuilu,pelailu topkanis,koti jumppa,ristikoiden täyttely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:48

Matkailu, musiikki, lukeminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:56

Innostun vaihtelevalla menestyksellä melkein kaikesta ampumahiihdosta ötököiden bongaamiseen.
Kaikki täytyy tietysti kuvata.
Siinä lajissa vehkeet vain kallistuvat ja oma tyytyväisyys vähenee uhrattuun rahamäärään nähden.
Luen niin paljon kuin ehdin ja jaksan, lukuunottamatta minkään vehkeen käyttöohjetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 09:33

vesijumppa, kissat, puutarha,ruoka,löhöily, napsuilu, lukeminen, kirpparit ja käsityöt.. tässä joitakin...kaikki ovat 1 sijalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:50

Tuohon ole jo aiemmin vastannut joten en vastaa enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 10:20

pyöräily pyöräily ja pyöräily