Onko canal digital kallis juttu? Näkyykö kanavat moitteettomasti?

Laitetaanko kortti vain digi-boxiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 18:29

Meillä tuli kaksi 3kk korttia kun ostettiin aikoinaan digiboxit ja emme tykänneet. Mein mielestä kk hinta kallis varsinkin kun tykkäämme elokuvia katsella ja siel pyörii aivan liian kauan samat leffat.. Voi olla muutaman päivän/viikon tauko ja sit tulee taas ryppäänä samaa elokuvaa monta päivää. Toki käytimme kortit ku ilmaisia olivat mut äkkiä oli kaikki leffat nähty. Ja katkoksiakin oli aikas paljon. Lapset kyl tykkäs :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 16:59

Meillä se maksaa 49 € mukana myös discovery kanavat, kortti vain digi-boxiin jos siinä on salauksen purkujärjestelmä. meillä on satelliitti jossa 4 mikropäätä ja erillinen laite jossa kortti on ja näemme canal digitalin ohjelmat, hyvin toimii, tämä laite oli pakko ottaa kun televisioissamme on digi boxit sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:28

On niin monenlaista kanavapakettia ja hintoja sen mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:34

ei oo kauhean kallis.. ja kanavat näkyy hyvin ja kortti on ihan helppo laittaa boxiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:03

Tekniikka kyllä pelaa.
Vehkeet taitaa saada jopa ilmaiseksi, tarjouksesta riippuen.
Kuukausimaksun kalleus on suhteellista, riippuu siitä paljonko katsot ja ovatko ohjelmat oikeasti kiinnostavia.
Kaverini suositteli tv 1000 pakettia, koska piti sitä parempana.
www.viasatsatelliitti.fi/