"parvekeverhot" jos asut kerrostalossa onko sinulla parvekkeella minkäänlaisia verhoja?

Millä nimellä kulkee parvekkeelle laitettavista verhoista? eikös se jotain bampu ainesta ole? Olen nähnyt monella olevan sellaisia ruskeita.
itselle tarvitsisi hankkia mutta mistä? ja mistä vähän lisätietoa?
meillä ei ole lasittettu parveke, joten jonkunlaista suojaa tarvitsee parvekkeelle hommata.

Avainsanat: parveke verhot suoja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 16:41

Niitähän löytyy ihan tavarataloistaki esimerkiksi nimikkeellä "rullaverhoja parvekkeelle" . Useilla paikkakunnilla on myös "verho ja kaihdin" liikkeitä, joista saat valmiiksi mittojen mukaan tehtyjä.

Googlest hakusanalla "parvekeverhot" löytyy varmaan joku asuinpaikkasi läheltäkin, alla yksi esimerkkilinkki:

www.suomenyritykset.fi/KALLI...Y/9860058/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 16:47

Jyskissä oli jopa tarjouksessa joku aika sitten. Hongkongissakin.
Ja varmaan niitä on Anttilassa ja muissakin liikkeissä, paitsi ei Sotkassa ainakaan Seinäjoella.
Ei ole parvekkeellani verhoja, mutta kukka-amppeleita on kolmella avonaisella seinällä tosi tiheässä roikkumassa.(oikeastaan se on terassi, koska asutaan maan tasossa.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 17:02

Ei ole parvekkeella verhoja, enkä meinaa laittaakaan. Sitten ei pääsisi aurinko paistamaan, ja se olisi kurja juttu. Kaipaan aurinkoa ja sen lämpöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:33

Halpakaupat (esim.Tokmanni) myy niitä ja hinta määräytyy tietysti koon mukaan. Kallein oli siellä noin 15 euroa, on ostoslistalla ja kuukauden sisällä myös hankin sellaisen. Tulee juuri parvekkeelle (nurkkaan) kun naapuritalo on parin metrin päässä ja sopivasti vinossa siinä vieressä. Tosin ei se siinä pysy vaan heiluu holtittomasti jos ei ole lasitusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 09:38

minä ostin tähän ikkunaan kylläkin bambupaneeliverhot ja oiskos olleet n.9 e kpl ihan vain pimentämään aurinkoa, kun isäntä katsoo tv formuloita ja ei nähnyt kunnolla , kun aurinko häikkäs..hyvin ne palvelee auringolta...