Nyt napsulaiset kysyn luuetteko että vappuna olis lämmintä täällä kotimaassa? Mutta jos olette ulkomailla missä päin olette?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 21:33

toivottavasti on lämmintä!! samanlaista ku pääsiäisenä

Kysyjän kommentti

Hyvä Satu Toivotaan että tulis vappu sää, et ei olis kylmää.KIITOS SULLE.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 15:47

Toivottavasti vappuna on lämmintä, 3 lastenlasta viedään tivoliin vapunpäivänä ,on perinne, ensin vietiin omat lapset ja nyt heidän lapsiaan. Kylmällä ja tuulisella ilmalla ei siellä kauaa viihdy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 15:47

malesia ,kuatan,+31 lämmintä kello 7.45pm,sijaitsee kuala lumpurista itä rannikolle,noin 250 km matkaa,tänään aurinko paistanut koko päivän.

Lisätty: 13.04.2009 - 15:49

vappuna mahdollisesti kotona pattayalla,,saa nähdä pääseekö koko maahan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 15:51

Jos tällaisena jatkuu kuin oli tämä pääsiäisen aika, niin ei toivoakaan lämmöstä. Enimmillään ollut 4,5 lämmintä, aurinkoa ei ole pilkahtanutkaan ja säätiedot lupasi taas kylmenevää loppuviikolle. Että silleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 16:08

Ei vitostien varrella tarvitse kesähepeneissä vappujuhliin rientää. Ainakaan tätä lumimäärää katsoessa ei ole toivoakaan. Ihmelämpiämisen pitäisi tapahtua ja äkkiä. Mutta lehden pitäisi olla puussa viikolla 19, jota odotan epäilevin mielin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 16:28

Kaks viikkoo aikaa, hmmm... yleensä noin 10 vuoden välein ainakin on poikkeuksellisen lämmin vappusää, -98 ainakin viimeks, joten eikös sen nyt pitäisi sit osua todennäköisyyden mukaan tähän vuoteen eli, päivällä 12-18 astetta lämmintä, yöt edelleen kylmiä kuitenkin, riippuen missä päin Suomee asustaa, etelässä näin luulisin olevan, sammakko kerto äsken pihassa mulle, ei vaiskaa, tais olla pihahiiri, jolta kyselin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:04

Keväällähän on tarjolla monenmoisia säitä, onpa maan eteläosissa joskus ollut hellerajakin uhattuna Vapun tienoilla.

Tänä vuonna minun puolestani saa olla mitä tahansa, olen nimittäin Vilnassa (jos nyt pysyn aikataulussa näiden kevään reissailujen kanssa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:40

V ietän vapun vielä täällä ,en luota ilmoihin siellä pohjolassa tulen vasta jussiksi kotiin, joten sitten pitäisi olla jo parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:46

Vapun vietän vielä lumien keskellä. Vasta kolmas pv toukokuuta reissuun, jossa ei lunta ole nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:43

toivottavasti!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:18

Toivottavasti on aurinkoista. Lämpötila ei ole niin oleellinen, ellei halua uimarannalle.
Itse vietämme vapun Roomassa. Toivottavasti siellä ei silloin sada, sillä olisi tarkoitus tutustua kaupunkiin kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 10:03

tääl turuntienoil ois +20 aurinkoista eikä tuule..tai met kyl ollaan pyhäjärvenrannalla valasrannalla...en ole kyl siel valaita nähnyt, mutta tanssilavat aukeaa ja lavatanssit..ah ihanaa kesää....