Katsotteko salattuja elämiä? luuleetko että Lasse vois olla Paulan lapsen isä? kun sekin voi olla mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2009 - 10:06

minäkin uskon että lasse on vauvan isä...niin ja katson salkkareita...

Kysyjän kommentti

HYVÄ VASTAUS TÄMÄ. mutta katsotaan miten käy salkkareissa viimein. mutta tunne minulla vahva että lasse olis se isä sille lapselle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 15:53

En ole seurannut kyseistä ohjelmaa, mutta tuolla hauska lehtikirjoitus ohjelmasta:

www.ilkka.fi/teemat/teematar...cle=396651

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 16:04

Kyllä minä katson ja siinä sarjassa tuota aihetta ei vielä ole ollutkaan. On ollut huumeet, alkoholi, pettäminen ym. On siis hyvin mahdollista että lapsi onkin Lassen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 16:16

Kyllä minä epäilen että Lasse on lapsen isä..Minusta se Eero on inhottava,en tykkää yhtää hänestä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 16:29

noo ehkä
hmmmmmmmmmmmmmmm............................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 16:49

Mitä luultavimmin on. Eero taitaa tarvita niin kipeästi hoitoa, ettei hänestä ole isäksi. Eivätkä nuo Lassen naiskuviot oikein kulje kuin Paulan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 16:57

En katso salattauja elämiä. On mielestäni ihan turha ohjelma. Mutta toiset tykkää. Juonen käänteistä ei ole mulla mitään tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:07

Tämä on vähän tyhmä vastaus, mutta itsehän kysyit: Ei - en katso, enkä ole koskaan katsonut k.o. ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 18:22

katson.. voi hyvinkin olla, juonikäänteitä.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 19:01

Minusta silloin raskauden alkuaikoina selvisikin että se oli Lassen mukula, muttei Paula halua että asia tulee julki. voin olla ihan väärässäkin mutta tällaiset muistikuvat minulla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:13

En ole nähnyt jaksoakaan ja toivottavasti ei sellaista rangaistusta joudu kärsimään että olisi pakko katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 21:32

joo katson ja uskon että on lassen lapsi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 22:32

Juu kylhä tota tulee seurattua.Just lauantain äitin kans juteltii siitä,et varmaanki Lasse on isä.Onks Eero oikeesti Eero? Ihmetyttää mihi se sen änkytys yks kaks hävis ja muuteki tuntuu vähä luonne muuttuneen siitä mitä alus oli.