Onko kellään ruukku-hortensiaa ollu???

Lisätty: 13.04.2009 - 15:06

Oletko saanut menestymään talen yli,seuraavakisi kesäksi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 15:08

Ostin äidilleni joka vuosi sinisen ruukkuhortensian äitienpäiväkukaksi.
Tarkasti hoidettava, ei liikaa vettä tai ei liian vähän, jos kerran kuivuu liikaa , on pilalla. Ei siedä suoraa auringonpaistetta, mutta ei elä varjossakaan. Ei saa lannoittaa millä tahansa, pitää olla oikea lannoitus hortensialle kukkakaupasta.
Kesällä sen voi istuttaa ulos, ja siellähän se hyvin viihtyy myös.
Mutta yhden kauden kukka oli ainakin äidilläni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 15:19

minä sain vuosi sitten äitienpäivälahjaksi sinisen ruukkuhortenesian. kesti jonkun aikaa minulla sit kuoli pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 15:25

Ei ole ollut itsellä tuota, vaikka haaveillut olen, on niin kaunis kukka. Löysin täält joitakin vihjeitä linkistä hoidon suhteen, toivotaan et ois sulle myös apua, tosin yllä onkin jo palisanteril myös oivia vinkkejä. www.kukkatalo.fi/tuote.asp?id=737

Lähteet:
www.kukkatalo.fi/tuote.asp?id=737

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 16:55

Joskus kauan sitten oli, mutta ei menestynyt kuin hetken. Roskiskamaa oli heti kukinnan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:07

sain sellisen ison horttenssian jokunen kevät ja ohjeetkin sen hoitoon, mutta sain sen kylläkin uitetux hengiltä, että ulos en ehtinyt sitä istuttaan, joten vaikea kasvi minulle kasvattaa on kylläkin..