Lukon kuva estää pääsyn Telefinlandin oma liittymä sivulle, mikä avuksi?

Avainsanat: lukko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 10:46

Kun menet telefinlandin sivulle ja napsautat sitä oma liittymä kohtaa, avautuu sivusto , napsauta sitä lukon kuvaa, siinä on varmenne/suojausraportti.

Lisätty: 13.04.2009 - 14:04

Kokeilehan lukea tuolta jotain neuvoja,
mm: 1.4 Evästeet
www.tele.fi/Tietosuoja+ja+-turva#14

Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, jos ei mitenkään pääse omille sivuilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 10:38

onko sinul oikeat tunnukset sinne , oletko kirjautunnut ? kokeile uudelleen ja tarkista ,että tiotosi ovat oikeat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 10:43

Lukko toimii siten, että avaukseen tulee olla oikea avain. koko laite on kehitetty sitä tarkoitusta varten.
Niin myös tämä bitti lukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 13:46

Palisanteri on oikeassa.Mene telefinlandin sivulle ja napsauta omaliittymää,sivusto avautuu ja sitten napsautat lukon kuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 13:54

Myös minulla on sama, kun menen oma liittymä sivulle..sivu latautuu ja on muka valmis, ihan valkoinen sivu ei mitään tekstejä ja lukko yläkulmas. Kyllähän se näyttää että suojattu sivu, mutta siinäpä kun ei ole mitään siinä sivulla nii ei voi tehä mitään. Joten apua kaipaisin minäkin. Olen yrittänyt pistää tämän www osotteen sallittujen sivujen listalle, ei auta.

Lisätty: 13.04.2009 - 14:00

Laitoin telefinlandin asiakaspalveluun kyselyä että mitäs pitää tehä, koska aikaisemmin olen sivulle päässyt ilman ongelmia. Katsotaan mitä vastaavat.

Lisätty: 15.04.2009 - 21:03

Nyt vastasivat TeleFinlandilta:

Hei!

Kiitos viestistäsi.

Oma Liittymä -palvelussa on valitettavasti tilapäinen käyttökatkos ,
pahoittelemme tästä aiheutuvaa harmia. Kannattaa kokeilla kirjautumista
myöhemmin (parin päivän kuluttua) uudestaan. Tällä hetkellä ei ole tiedossa
tarkkaa ajankohtaa milloin tuo ongelma poistuu.