Nyt se on sitten viimeinen pääsiäispäivä menossa.Mitä aijot tänään tehdä?

Avainsanat: aika pääsiäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 14:05

itseäni toistaakeni töihin kiiruhdan 15.30 ja sitä sit aamuun asti

Kysyjän kommentti

On hyvä et joku tekee töitäkin,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 09:04

Tylsän tuntuinen päivä.Toivottavasti aurinko pilkahtaisi.Ajattelin maalata tänään kesken eräisen tauluni loppuun,laittaa ruokaa,käydä suihkussa ja katsoa telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:11

menen taas pihalle, siellä riittää kaken näköistä hommaa....alkais vaan aurinkopaistaa..tai ei ainakaan satais..ruokaakans , kun tulee päivällisvieraita...siinä se päivä sit meneekin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:28

Ruokaa teen ja otan rennosti,kissoja harjailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:30

Kunhan saan tämän kipuilevan kroppani lääkkeillä turraksi, menen katsomaan rhodorendumeitani. Taidan sittenkin peittää ne edes verkolla. Meillä on vieläkin hanget pihassa.

Aion sahata vanhan kuusiaidan juuresta poikki. En kehtaa laittaa moottorisahaa pärisemään, joten sahata kitkutan pari runkoa käsipelillä pois malliksi siitä mitä aion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:32

Lenkkeilen,ja lopun päivää vaan löhöön ja kerään voimia työviikkoo varten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:41

menen tampereelle tapaamaan ystävääni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:59

Jos nyt vihdoin pääsisi ulos, maa on sopivasti jäässä jottei kalossit kastu ensimmäisessä mutkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:05

ei ole tietoa vieläkään...jotakin siivoiluhommaa vois tehdä..tosi tylsiä tämmöset pitkät pyhät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:22

Lasten kanssa elokuviin :O)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:26

Eipä ole isompia suunnitelmia. Tyttären nelihenkinen perhe lähti juuri pitkältä pääsiäislomaltaan ja talossa on nyt uudelleenkalustamista - lastensängyt aittaan, lelut varastoon jne - ja sitten kai syömme miehen kanssa kaikki puolitäydet Piltti-purkit loppuun! Ja lepäämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:36

Lenkillä olemme jo käyneet ja valmistelemme ruokia, kun on tulossa vieraita. Leivottu on myös, persikkarahkapullia ja appelsiinikakkua kahvipöytään. Illalla menemme tyttäreni luo katsastamaan pihakoivuja, kun edessä olisi 9 puun kaataminen ja se on tarkka homma ettei mee naapurin talo ruttuun. Huomenna vielä vapaapäivä ja pitää ajella lähikaupunkiin ostamaan kaikenlaista tarpeellista Madeiran matkaa varteen. Hyvin meni täällä kaikki pyhät, mutta ilma on ollut surkea. Pilvessä koko ajan, viileää ja tuulistakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 11:42

Kunhan oleilen vaan. Teen ruokaa, syön, katson telkkaria, luen. Ulkoilukaan ei kiinnosta yhtään, kun on koko ajan pilvessä taivas. Missähän ne kauniit pääsiäissäät oikein on. Ei ainakaan täällä ole näkynyt auringon pilkahdustakaan koko pääsiäisenä. No, tämä sääjuttu oli tällainen sivuhuomautus. Ei liittynyt itse asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:54

Menemme isäukolle syömään iltapäivällä, muita sen kummempia suunnitelmia ei ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 14:20

Aion relata vielä tämän viimeisen pääsiäispäivän ja aika kuluu myös Italian matkaani suunnitellessa. Lennot varattuna, mutta majoituspaikan etsimisessä menee vielä aikaa. Sade pilasi ulkoilusuunnitelmat, mutta onpa tässä pääsisäisen aikana tullutkin onneksi jo syötyjä suklaita sulateltua. Huomenna taas virkeänä töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 14:58

Kävin kuntosalilla ja uimassa. Ennen lähtöä laitoin kesäkurpitsa jauheli-mössön uuniin,ja oli valmista kun tulin kotia.. Sitte tuli poikakin kylään ja kehui mössöä hyväksi. Nyt tässä napsuttelen.
Tyttären kanssa vielä iltalenkki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 15:24

no ei ihmeempiä tekemisiä tiedossa. pitkältä on tuntunut tämä päivä. tyttö lähti kaverileen kun silläkin kävi aika pitkäksi. koht päivä kahville. jos ilalla tulee salkkarit niin ne pitäs katsoa. kun jäi aika jännään paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 17:27

Sukuloimasta tultiin tänään.Eipä mitään kummempia,pyykinpesua ja paikkojen järjestelyä ja orientoitumista taas arkeen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:10

Lenkkeilin ja palauduin pyhien juhlimisesta..