oletko mustasukkainen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 21:51

Jos ei ole yhtään mustasukkainen niin ei sillon rakastakkaan. Sanoin ennen että en ole yhtään mustasukkainen mutta, kun tuli tositilanne eteen niin tajusin, että olenkin aika lailla mustasukkainen mutta en vaan ole sitä uskaltanut näyttää ja itsellekkään tunnustaa,nyt menee hyvin kun voi olla oma ittensä ja näyttää tunteensa kaikkinensa....Mustat sukat siis KUNNIAAN!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 21:57

Kyllä, mutta en omasta mielestäni sairaalloisen. Eikö se liene normaalia että jossainmäärin on. Kyllä se on puolin ja toisin eikä elämäämme haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:06

olen varmaan maailman mustasukkasin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:14

En tiedä olenko mustasukkainen, vai onko se omistamishalua.......mikä näitten ero sitten onkaan...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:28

Kyllä minä olen mustasukkainen. mutta en vain pelkästään siitä et jutelee jollekkin toiselle naiselle. jos mieheni lähtee viettämään iltaa toisen naisen seurassa et minä itse en pääse mukaan silloin olen kyllä musta sukkainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:30

Ei ole tällä hetkellä edes mahdollisuutta tuollaiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 22:38

Olen ollut, nykyisyydestä en tiedä, kun ei ole tarvetta siihen, yksineläjällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:59

Nuorempana kyllä olin vähän mustasukkainen...En enään tässä iässä osaa olla sellainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 23:03

Olen mustasukkainen, sopivasti...luulisin :) Pitää sitä joskus olla, muuten ei siitä toisesta välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 23:31

Kyllä aina pieni mustasukkaisuus on olemassa, mutta ihmisen on ymmärrettävä ettei voi ketään omistaa sairaanloisesti ja täytyy sopeutua tiettyihin asioihinkin. Ei pidä ketään vangita ,eikä silloin voi itsekään hyvin ,jos on sairaanloisesti mustasukkainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 23:54

Saatampa ollakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:25

Toistaiseksi en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:47

Tiedä nyt tosta määrästä tunnepuolella,
mutta ihan kirjaimellisesti kyllä olen, voitin nimittäin viime syksynä jostain älyttömästä kilpailusta kolme tusinaa paria mustia miesten sukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 05:28

Kyllä minä vähän olen, mutta en ole huomannut että aihetta olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 07:33

Normaalisti vähän. Ennen olin varmaan enemmänkin, mutta olen saanut sen hallintaan, toivoakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:33

Jos olisi aihetta, tiedä sitten miten raivoisan mustasukkainen olisin.
Mutta eikös se ole niin että oma säästyy jos toisen oma kuluu................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:41

En liiallisen mustasukkainen,ketään ei voi eikä saa kahlita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:13

Nuorempana olin,mutta se on mennyt ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:07

vähän olen miekii....mutta ei mieheni ole antanut aihetta ...en sitten tiedä, miten paljon oisinin, jos ois syytä olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 10:22

Olisettepa olleet kuuntelemassa minua nuorena tyttönä. Huh silloista ukkoparkaani. No elämä on opettanut ja jos se luottamus pelaa niin ei silloin tarvitse olla mustasukkainen. Pieni mustasukkaisuus kyllä antaa ymmärtää, että kaverillahan taitaa tunteet vielä hyrrätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:57

Kyllä olen, sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 12:45

Ennen olin todella mustasukkainen, enää en oikeastaan ole ollenkaan.. Välillä työntelen jopa ukkoa tanssimaan entisen akkansa kanssa joka vieläkin roikkuu hänessä. Ei haittaa minua.
Luotan ukkooni, ainakin melkein täysin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 14:16

eräällä tavalla, ajatus, että toiset naureskelevat tietämättömyyttäni, tuntuu pahalta, sillä olen joutunut tilanteisiin, että kaverit kertoo. Jos en tiedä, niin ei loukkaakaan. Muuten mulla ajatus, että yhdesä ollaan siksi että halutaan jakaa eikä siksi että salataan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:55

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:40

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 00:47

Nykyisen, jo melkein 4,5 vuotta kestäneen suhteeni alussa olin kyllä vähän mutasukkainen. Ei se ehkä sillonkaan niin näkynyt musta ulospäin, mutta lähinnä se oli vain sellaista epätietoisuutta suhteen kestosta, ja sisäistä pelkoa siitä, että toisen menettää. Nyt kun ei sitä pelkoa enää ole, kun tunnemme toisemme ja luotamme toisiimme puolin ja toisin, en ole juuri ollenkaan mustasukkainen. Toisaalta eipä ole ollut pienintäkään syytä. Jos ei lasketa sitä, että mieheni katsoo aina iltatytön (ihan vaan kiusaksenikin), ei hän uskoakseni taida muualle juuri edes vilkuillakaan. Eihän hän käy edes ravintolassa juuri koskaan, eikä pahemmin juo. Kotona hän melkein kaikki illat viettää, niin eipä tarvii olla mustis. Joskus häntä kyllä ärsyttää, etten millään tule mustasukkaiseksi, ja hän yrittää tahallaan saada minut mustikseksi, yleensä melko huonolla tuloksella, kun tiedän aina koska hän vaan kiusaa.