Mitä haluaisit syödä rippijuhlissa?

Vanhimmalla lapsellani on rippijuhlat kesäkuussa ja haluaisin tietää mitä TE haluaisitte syödä rippijuhlissa.Kirkko alkaa klo:10.00 ja kestää n.2 tuntia ja siitä kotiimme...

Lisätty: 14.04.2009 - 13:35

Kiitos vastauksistanne,teistä oli todella paljon apua mietiskelyissäni!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 21:50

Ite haluaisin vaikkapa voileipäkakkua (taattu menestys), tai piirakoita, nykyään ollaan ilm. paljon tähän suolasen puoleen menossa, toki makeetakin, kakku, pipareit, jne riippuupi varmaan siitäkin, tuleeko enemmän nuoria vai vanhempaa väkee, sen suolasen/makeen suhteen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 21:52

Minusta kylmä ruoka on helpoin ja riittävä. Voileipiä, karjalanpiirakkaa munavoilla, salaatteja, kahvin tai muun kanssa suolasta ja makeaa, kermatäytekakku,pullaa, piparia. Huomioi myös gluteenittomat ja hyla vaihtoehdot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:03

Lohivoileipiä, kinkkukiusausta, uunissa kuorrutettuja juustoleipiä.
Juomaksi hiilihapollista lähdevettä.

Itse leivottuja pullia sekä teetä, kahvia, limsaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:08

joku voileipäkakku.. täytekakku.. ehkä pasteijoita tai joitain minipizzoja.. keksejä.. ja joo karjalanpiirakat munavoilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 22:37

Karjalan piirakoita, munavoita tai voileipäkakkua + täytekakku ja jotain keksejä. Pullaa ei taida kukaan nykyisin syödä, ainakaan ostosellaista. Juomaksi kahvia, mehua, kotikaljaa, maitoa, piimää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:56

Lohikeitto ja patonkia pääsee helpolla.

Kahvin kanssa pasteijota suolaseksi. Täytekakkua pullaa ja piparia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 23:05

VOILEIPÄKAKKUA JA KOKTAILPIIRAKOITA SEKÄ MUNAVOITA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:24

Simaa ja täytekakkua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:24

Voileipäkakkua, karjalanpiirakoita, munavoita ja graavikuhaa, lohitahnatäytteisiä tuulihattuja.
Paria erilaista salaattia. Toinen kevyt, toinen ruokaisa.
Kotikaljaa tai simaa sekä jääteetä. Lapsille mehua.

Kahvia, teetä.
Raikasta hedelmäkakkua. Hedelmäsalaattia inkiväärillä.

Jos vieraita tulee yön yli, heille tulisi olla lämminruokatarjoilu: Esim.
Alkuun Paria erilaista salaattia. Toinen kevyt, toinen ruokaisa.
Karjalanpiirakoita, munavoita. Lohikeittoa
tai karjalanpaistia, perunaa, höyrytettyjä kasviksia. Kotikaljaa tai simaa sekä jääteetä. Lapsille mehua, maitoa.
Lopuksi kahvi kakkuineen ja hedelmäsalaatteineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:56

Mielestäni voileipäkakut on hyvä ratkaisu,täytekakkua ja keksejä juomaksi kahvia teetä limsaa mehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:14

Pieniä coktail-paloja,suolaisia pasteijoita ja kermakakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:10

kermainen lohikeitto , kermakakku ja kahvi, tee juotmat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2009 - 10:19

Nälkähän tässä tuli ehdotuksianne lukiessa. Meillä on kesällä tulossa vanhimman lapsenlapsen ripparijuhlat, joten vihjeitä tuli meillekin. Minä voisin lisätä vaikka kevyen kasvissosekeiton vielä tuohon muiden joukkoon. Ja maustejuustolla täytettyjä preussilaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:58

Voileipäkakkua ja täytekakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.04.2009 - 12:47

Voileipäkakkua, hirvenlihakeittoa, Jotakin makeaa kakkua, kahvia, teetä, ja jotain kylmää juotavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 14:20

Pitkämatkalaisille lohikeitto ja karjalanpiirakat/vatruskat, voileipäkakkua paljon ja lakkakakkua paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:02

juustokakkua! ja voileipäkakkua tietty. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:26

Voileipäkakkua, nam. :)