maksaako mielestänne kauppa ostoksenne liikaa kun olette ostaneet kaiken mitä tarvitsette kotiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 10:31

ei satanen ole kaupassa raha eikä mikään, kun markka aikaan osti satasella olikin jo kadenviikon ostokset tehty, mutta tänä eku aikana , ei saa edes viikon ostoksia....joten kallista on kaikki hinnat nousee ihan silmissä..

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksesta. Ja samaan minäkin päädyin että kallista on kaikki ruoka maksaa paljon vaikka ostaa tarjouksesta. Aina kerta ostos yhteen kauppaan on 50 euroa eikä ain sekään riitä.ET KIITOS VAAN SINULLE KAVERI.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 20:39

kaikki maksaa nykyään liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 20:51

Juup, Aivan liian kalliiksi tulee.
Vaikken mitään turhia ostele ja suosin halpoja merkkejä niin silti kauppakuitin summa on aivan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:52

Kyllähän tuo lasku usein suurelta tuntuu, mutta toisaalta ostettava on ja monipuolisesta ruuasta ei kannata säästää liikaa. Pyritään mieluummin säästämään jostain muusta. Toki on syytä seurata hintoja ja viimeisen päiväyksen ruokia saa edullisemmin kun laittaa heti käyttöön. Suurempia eriä kannattaa ostaa sopiva määrä tarjouksesta katsoen että päiväystä riittää. Voi myös pakastaa, mutta molempia järjellä, sillä maksaa se pakastaminenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:53

Kaupassa menee yleensä aikaa melko paljon hintoja vertaillessa. Osa tuotteista ylihinnoiteltuja, jos vertaa jonkun muun eu-maan hintoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:54

Ei kauppa maksa ostoksiani ollenkaan, saati liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:05

Kyllä hinnat on pilvissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 21:12

Ruoka maksaa liikaa, mihinkään muuhun ei jää rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:29

Kyllä menee kauppaan liikaa rahaa, vaikka kuinka säästäen yrittää tehdä ruokaostoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:36

No joo... Täytyy ostaa enemmän näitä halpamerkkejä kuin ennen, monesti ne on kyllä ihan yhtä hyviä ja saattaa olla saman valmistajankin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:43

Kyllähän sitä paljon menee. Ostan aika paljon tarjous-tuotteita,missä säästää jonkin verran.
-50 hinnasta myydään missä päiväys lähellä,niitä ostan ja laitan heti,niissä säästää paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:47

maksaa maksa maksaa..:) juu, ei alta 50€ tahdo perheellinen päästä kaupassa. siis maksaa liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:56

Kyllä maksaa eikä siinä tarvitse olla vielä kaikkea mitä kotiin tarvitsee. Siis ihan jos välttämättömät ostaa niin hintaa tulee ihan turkasen paljon. Tosin minä suosin kyllä taattuja tuotteitakin,välillä kyllä ihan asiastakin,ostin halvempaakin halvempaa talouspaperia ja se oli kyllä niin kamalaa että ei voi olla totta. Siitä hintahaarukasta seuraava on jo ihan hyvää...Toinen esimerkki naamanpesuaine,halvin mitä löysin,naamaa kirveli ja meikit pysy...et aina ei halvinkaan hyvä ole jos ei nyt ihan sitä kalleintakaan tarvii ostaa (kun ei ole varaakaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:26

Ikävä kyllä kassalla tulee ikävä entisiä aikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 02:41

Kyllä maksaa ihan hirveesti.Ennen sai enempi esim.ruokaa ja nyt ostaa pikkusen jotain (vaikka halvempaakin),ni hupsan.Rahaa menee paljon.....Ennen sai kaks kassillista ja nyt vaan puolikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 05:17

Kyllä on kallista, ennen ruokin 4 ihmistä samalla rahalla mitä nyt menee 2 :lta, ei palkat suhteessa ole niin paljon nousseet mitä elintarvikkeiden hinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 08:11

Mun mielestä ei maksa.En ainakaan koskaan ole niin ajatellut kaupasta tullessa.Kaikki on niin suhteellista :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:15

Maksaa puolet liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:05

No, ei yleensä, koska olen hyvin hintatietoinen eli osaan ennekolta laskea ostosteni hinnan. Odotan kyllä innolla, että ruoan hinta laskee, kun arvonlisäveroprosentti syksyllä pienenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:59

Kyllä maksaa liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:05

todellakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:27

Kyllä maksaa ihan liikaa! Olen alkanut valikoida vielä entistäkin tarkemmin mitä syön.