Luonnolliset blondit, mitä mieltä meihin kohdistuvista vitseistä?

Itse alan olla kurkkuani myöten täynnä.

Lisätty: 12.04.2009 - 19:19

Jotkut ovat niin typeriä, että jos niitä alkaisi todistamaan niin...

Lisätty: 19.04.2009 - 18:59

Ennenkuin valitsen parhaan laitan pienet perustelut: kuuntelen paljon Harjua&Pöntistä telkkarista. Siellä tämä mukamas vitsikäs herra kertoilee melko jatkuvalla syötöllä näitä blondivitsejä jotka ovat todellakin siitä typerimmästä päästä. Samoin on ne muutkin hänen vitsinsä, ei sen puoleen. Mutta kiitos palautteista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 19:08

Eihän se ole hauskaa aina joutua "pilkan" kohteeksi. Toisaalta meidän jokaisen pitäisi pystyä nauramaan itsellemme. Se kuuluu sarjaan Romaanit, Savolaiset jne. Toisaalta ei mitään loputtomiin. Vitsi jos on hyvä niin yksi riittää koskeepa se mitä hyvänsä. Eniten pidän tilannekomiikasta sopivassa seurassa. Uskon että olet kyllästynyt.

Kysyjän kommentti

Nauraa toki osaan itselleni ja haen kohta vaaleammat raidat kun meinaa tummua liikaa, mutta vitseissäkin liika on liikaa. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 19:15

Teillähän on mahdollisuus todistaa ,että ne eivät pidä paikkaansa vaan olettekin aika fiksuja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 19:20

En oikein pidä sellaisista vitseistä, jotka ovat rasistisia tai tiettyyn henkilötyyppiin kohdistuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:28

Mulla elää lähipiirissäni kolme eri-ikäistä luomublondia.

Itse en ole mikään blodivitsien kertoja, mutta nää meidän mimmit repii niistä yllättävän paljon iloa irti, ovat kehittäneet oikein blondien vastakulttuurin.

Auta armias sitä äijää joka erehtyy heitä bv:llä härnämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:35

en pidä blondivitseistä.. halventaa naisia, vaik itse olen tumma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:52

Näin aitona blondina saan usein kuulla itseeni kohdistuvia blondivitsejä, se nyt ei välttämättä häiritse yhtä paljon kuin yleistäminen, ja tyhmyyteen viittaaminen... Ei kai se äly nyt ihan hiusten väristä oo kiinni...saa tulla kokeilemaan ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 20:08

Vaikken ole blondi niin en pidä yhdestäkään rasistisesta vitsistä.
Esm Ruotsi Suomi Norja vitsitkin lasketaan niihin.
Typerää jos ei enää osata vitsailla muuten kun rasistisella tavalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:30

Voihan niille nauraa itsekkin. Olen luonnollinen blondi ja nauran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:31

Se riippuupi paljon siitä missä, miten, ja millä äänensävyllä yms. ko. blondivitsi on esitetty, yleensä naureskelen mukana.. tai jopa kerron itse blondivitsejä, eihän niissä mitään pahaakaan oo, jos ei ole niiksi tarkotettu, en ota henkilökohtaisesti näitä, hiusteni väri ei oikeesti liity mitenkään älykkyyteeni tai sen puuttumiseen, eli vastuu siirtyy kuulijalle, vai miten se ny oli; eniromaista?

Lisätty: 12.04.2009 - 21:29

Ai, se on sittenkin kiinni täst hiusten väristä, ja kaikki ketkä ovat blondeja käyttäytyy miesten kanssa erilailla, kuin muun hiusten värin omaavat, ja jos kerran kaveri niin on sanonu, niin tottahan se sitten on ja värjään hiukseni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:11

Kyllä lihavistakin vitsaillaan ja kaiken lisäksi pidetään tyhminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:16

Blondivitsit ovat typeriä. En ole itse blondi, mutta olen kuullut aidon blondin suusta väittämän, että kyllä niissä blondivitseissä jokin perä on...
Blondit osaavat olla älykkäitä, jos haluavat. Mutta valitettavasti miesten silmissä he tahallaan heittäytyvät tyhmiksi, jotta tulisivat huomatuksi.
Nyt kaikki blondit ovat kanssani eri mieltä, mutta olen huomannut itse, että näin he todellisuudessa käyttäytyvät. Anteeksi blondit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:41

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...ja samalla pieni hiustenheilautus kateellisisille "panettelijoille". Punaa huuliin ja menoksi vaan.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:55

Naurattaa. Eikä paljon hetkauta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:37

Yleensä ne on liian hölmöjä, siis niin hölmöjä juttuja etteivät ole edes hauskoja.
Vaikka niitä kuulee/lukee lähes viikottain niin yhtään ei edes tule näin äkkiä mieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 23:32

Minusta ne blondi vitsit ovat aivan tyhmiä. en kyllä pidä niistä ne ovat typeriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:19

Blondit ovat ihan yhtä järkeviä kuin brunetit ja punapäätkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 10:25

jokainen on vitsinsä ansainnut,vanha suomlainen sananlasku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 19:34

Onkos sitä plondiksi pakko työntäytyä. Kyllä kai niissä jonkinlainen perä on. (tämän sanoin leikkisästi) ei pidä ottaa todesta.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2009 - 09:07

No on siinä kai hyviäki puolia juuri joku julkkis sanoi et blondina pääsee vähemmällä kun kaiken voi pistää blondiuden piikkiin. Etsikää hyviä puolia.

Lähteet:
telkku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:58

Eihän nyt kukaan mollaa toista pelkän hiusten värin perusteella eli jos jollain on luonnostaan vaaleat hiukset, ei siitä ikävää palautetta saa. Mutta jos on blondi muuten eli ei oikein käsitä asioita, silloin olen kuullut sanotatvan tyylillä "blondi mikä blondi", oli sitten hiukset mtiä väriä tahansa.
Blondeja löytyy ihan oikeesti... ei auta edes piirtäminen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:28

Olen todella kyllästynyt niihin. Sitä ei voi kuitenkaan sanoa ääneen irl:ssa tai on heti suvaitsematon ja huumorintajuton. :P