Katsotko ohjelmaa Tanssii tähtien kanssa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 10:33

Kyllä kahon,hyvä ohjelma.

Kysyjän kommentti

Kahon sanan takia äänestin vastauksesi parhaaksi. Ai, että miksikö ??!!
Käytän samaa sanaa itsekin ja se aiheuttaa hilpeyttä työkavereiden keskuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 18:11

Kyllä innolla. Olen tanssin ystävä ja se on todella hienoa katsoa miten nopeasti tanssijat oppivat askeleet ja eleet. Tanssi ei ole kaikista helpoin harrastusmuoto, mutta kun sen kerran oppii, sen osaakin sitten läpi elämänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:14

Ei nyt millään pahalla, mutta ohjelma on mielestäni niin hurskastelua ettei kiinnosta. Pintaliitäjät liitelevät pintaliitokamppeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:24

Tallinnassa ollessani katsoin aina tämän ohjelman, mutta valitettavasti ei ne kanavat näy täällä kanarialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:29

Meillä tuo kauniimman sukupuolen edustaja seuraa tarkemmin kuin minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:32

Tykkään ohjelmasta ja katson sitä mielelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 18:35

No muutaman kerran olen vilkaissut, jos ei mitään muutakaan ole niin saatan katsoakkin kokonaan jakson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:43

En katso,enkä pidä tuon tyyppisistä ohjelmista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 19:10

Olen katsonut, vaikka itse en pidä tanssimisesta. Hyvää ajanvietettä ja kiva kuunnella tuomareitten arvostelut nähdystä esityksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:27

en katso, koska minua ei kiinnosta se ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:33

katson aiankin lopun, jotta tiiän mistä ens viikolla puhutaan.. en niin jaksa seurata joks atanssia ja valssia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:35

Ei ole koskaan tullut edes vilkaistua. Tämän tyyppinen ohjelma ei yksinkertaisesti kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:55

Eipä ole tullut katseltua, en muutenkaan paljon televisiota töllöttele, on muka niin paljon muuta tekemistä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:19

EN KATSO

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:21

Äsken katsoin, enkä vieläkäään tiedä mitä mieltä ohjelmasta, kaunista katseltavaa osin, tuomareitten kommentit myös osin osu kohalleen, mukavaa katsottavaa edistyminen ammattitaitoisen kumppanin opettamana, se vaan ihmetytti, et miksei yhes ohjelmassa kaikki tanssi tangoa ja toisessa kaikki tanssi valssia, niin olis helpompi vertailla heidän oppimistaan/tanssitaitoa ..hmmm... ja kymmyysysmerkki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:51

Kyllä katselen onhan ihan mukava seurata tanssimista,ja tuomareiden arvostelut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 22:10

Melko vähän, usein kysytään joten taitaa tätä moni seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:18

Kyllä katson

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:24

Katson koska telkkarista ei parempaakaan tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:01

ihanaa katsottavaa ..ja haaveilla , että itseänikin vietäissiin niin ihasti, kuin siinä ohjelmassa niitä tassijoita viedään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 12:04

Kyllä sitä tulee sivusilmällä aina katsottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:13

Tulee katsottua.