miten löytää naisseuraa tallinnasta

Avainsanat: tallinna viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 15:42

Eiköhön niitä jo satamassa ole odottamassa. Viruhotelliin jos pääset ilman tarjokkaita, niin sieltä viimeistään. Onni suosii rohkeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 15:40

hyvinkäyttäytyvälle herrasmiehelle se ei ole ongelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 15:47

kysymys on epäselvä,etsiikö mies vai nainen naisseuraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 15:48

Mutta kun ei tiedä kumpaa sukupuolta kysyjä on, niin vaikea antaa mitään kovin tarkkoja vihjeitä.
Mutta edellisten vastaajien vastaukset ovat hyvin varteenotettavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:45

mee baariin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:46

Olipahan mies tai nainen niin ei siellä tarvitse kävellä kuin 500 metriä, lupaan että seurassasi on kymmen erinlaista kaupittelijaa, niistä saa sitten valkata mieleisekseen.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 17:44

Ihan seurasta on kiinni, jos haluut muuta kuin vain yhden keikan ,niin mene vaikka mihin tanssi ravintolaan ja sieltä voit löytää, mutta älä ole humalassa, sillä ne ei tykkää humalaisista suomalaisista miehistä!
Kaikki on iysestäsi kiinni. En ole nyt Tallinnassa, mutta luulisin ,että tilanne on sama kuin syksylläkin naisia on paljon baareissa ja ravintoloissa iltaisin ja mitä he sieltä hakevat, on jokaisen itse ajateltavawww.neti.ee/cgi-bin/teema/ME..._Kasiinod/
Tässä linkki mistä löydät yöklubeja Tallinnasta, ehkä Venus klubi on yksi mahdollinen sinulle riippuu iästäsi.

Lisätty: 12.04.2009 - 17:46

Tietysti on Viru hotellin alakerrassa oleva Amigo myöskin sellainen missä on vaikka mitä tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:01

Tässähän sinulle kaikki mahdollisuudet saada seuraa. Näköjään napsulaiset tietää.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:22

Etsivä löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:21

Ainahan baarissa on seuraa. Entäpäs hotellin yökerho?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:58

Varmaan ihan samallalailla muin muuallakin.
Tuolla pitäisi vaan napata aika nopeasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:41

Tarpeensa kun tekee tiettäväksi, niin eiköhän siihen ratkaisukin löydy, ihan samalla tavalla kuin muuallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 09:40

Mene johonkin baariin ja näytä elein,että kaipaat naista.