Onko elämä teistä yhtä tylsää kun musta??

Elämänne tylsyysasteikolla 1-10?? (1=ei tylsää, 10=tosi tylsää) Mulla olis varmaan tällä hetkellä 5. En okein tiennyt mihin kategoriaan tämän olisin laittanut...

Avainsanat: tylsää arvostelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 13:22

Olen aina ollut huono arvosteluasteikoissa. Elämä on niin tylsää/kivaa kuin me itse halutaan. Jos siellä itsesäälin mudissa haluaa rypeä, niin sehän onnistuu todella helposti. Mutta jos vain on tahtoa ja halua etsiä niitä piristysruiskeita tähän hetkeen, niin aina niitä löytyy. Etsivä löytää, sanotaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 12:56

Ei nyt ole tylsää kun kesää kohti mennään, ulkona on hieno ilma, talvella pimeään aikaan on tylsää ja haluaisi olla kuin karhu ja nukkua koko talvi ja herätä keväällä.Asteikossasi minä laitan numeron 1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 13:01

joo tosi tylsää on.. 6

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 13:15

Ei ollenkaan ole tylsää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 13:42

No ehkä 8.
Se miksei enempää ja hieman sitä tylsää niin tuo loska ulkona, aiheuttaa sen ettei tämä karavaani pysty liikkumaan muuten kuin autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 13:44

Ei ole tylsää.Aamulla olin Napsussa ja huomasin,että pisteet oli viety.Jatkoin kuitenkin.Sen jälkeen maalasin taulua ja paistoin valkosipulipatonkeja.Nyt ole taas Napsussa ja taulu on kohta kuiva,joten jatkan sen maalaamista.Välissä ehdin juttelemaan puhelimessa kavereidenkin kanssa.
Siivota en yleensä viitsi,mutta tänään siivoan kynteli eli otan lakan pois ja lakkaan uudelleen.Kaikenlaista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 13:48

Hiljaista ja rauhallista on, mutta ei tylsää. Ja tarvitseeko nyt pääsiäisenä niin railakasta ollakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 13:56

Kakkosella mennään, eli ei juurikaan tylsää. Aina keksii jotain kivaa ja piristävää tekemistä, jos meinaa tylsäksi mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 13:58

central marketissa meni koko päivä,ei ole aikaa tylsistyä,kaksois tornit jää näkemättä tällä reissulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 14:25

Ykkösestä kymppiin menee, riippuen päivästä/vuodenajasta ja monesta muustakin seikasta, yritän kyl aina ennemmin löytää ne valoset puolet, mut aina se ei onnistu, täytyy ajatella, et vois olla/mennä huonomminkin, tänään aamust 4:lla lähin, mut kun nuot lapset lapsineen kohta tulee syömään lammaspataa ja jutskaileen, niin nouseepi ehkä tuohon 7-8:aan, saas nähä... ja tsemppii sulle, koita piristyä, elämäs on paljon nautittavaa, vaik välillä kurjalt tuntuiskin, mut se kuuluu elämään, ilman suruja ei ois ilonhetkiä..

Lisätty: 12.04.2009 - 15:27

Nythä taas hokasin, jot kymppi tarkotti huonoin fiilis, no juu, ei ne lapsoset tosiaankaan saa mun olotilaani huonommaks,, joten korjailen sen minkä voin; täl hetkell 7-8 ja kohta varmaankin nelosessa mennään...eli paranoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 14:55

Onhan niitä aikoja että tuntuu että elämä on tylsää, mutta se on ihan itsestä kiinni :) Tällä hetkel ei tylsistytä juuri ollenkaan 1 siinä mennään. Kohta se on 0, tiiän sen :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 15:04

Elämä on elämistä varten. Jos on tylsää välillä niin osaa paremmin arvostaa sitä valoisampaakin puolta. Useimmiten ei asiat ole niin huonosti ettei pahemmin voisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 15:22

Sanontoja mukaellen,

"kauneus on katsojan silmässä ja tylsyys on miettijän mielessä",

Eli loppujen lopuksi itsestä se on kiinni, ykköseenkin pääseen kiinni aika vähällä vaivalla, siellä pyritään pysymään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 15:23

Ei nyt ihan tylsää ole elämä minulle. Antaisin arvosanaksi 7

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 15:25

Minulla tuntuu olevan välillä aika tylsää. Ehkä viitonen numeroksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:05

Tukka takana, elämä edessä asenteella mulla menee ykkösellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:15

ei ole tylsää.. elämä on kuule asemteesta kiinni. Jos koko ajan ajattelet "voikunontylsää" niin takuulla on mutta jos otat elämää sarvista kii ja teet siitä kivan ja ymmärrät sen kuinka ihmeellista ja ainulaatuista se on, että sinä olet sinä ja olet elossa ja terve! Ajattele positiivisesti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:41

Ehkä 5

Lisätty: 12.04.2009 - 18:08

Lisätty: 12.04.2009 - 18:09

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 17:32

En sanoisi, että elämä on tylsää mutta välillä jään miettimään sen tarkoituksenmukaisuutta. Miksi ihmeessä ravaamme täällä tukka putkella ja mitä kohti. Ja kun sitten pysähtyy miettimään tätä päivää ja tätä hetkeä niin aina sekin loppuu ja jotain uutta pitäisi tulla tilalle... Ottaen huomioon, että huomenna on vielä vapaapäivä niin sanoisin tylsyysasteikolla 2= vähän tylsää kun mielessä on kuitenkin se arki... kohta taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 17:56

Tilanne on sellainen, että elämään on yritettävä sopeutua niin hyvin kuin mahdollista. Välillä elämme aallon pohjassa ja kaikki kaatuu päälle,kun taas toisena päivänä tilanne muuttuukin hyvin valoisaksi ja on aihetta iloon. Ihmisen on vain hyväksyttävä se mitä hänelle on annettu ja ei pidä vaatia itseltään liikaa.
Monasti vaivutaan turhaan synkkyyteen ja masennutaan liian pienestä asiasta.
Yhtenä päivänä on taas kaikki mukavasti ja minä olen yrittänyt saada jotain hyvääkin vaikeuksistani ja monasti jälkeenpäin vain naurattaa harmit mitkä on jääneet taakse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 17:58

Toiset päivät voi olla tylsempiä kuin toiset.
Mutta keskiarvoksi tulee 2-, elämähän on sellainen millaisen siitä itse teet.
Asia johon voit itse vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:39

ihan vähän tylsäännyttää joskus, mutta keskiarvo varmaan jotai 1-2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:59

Välillä tylsää päivän mittaan sit toisiinaan taas ei. eli asteikolla 5 menisin minä kai hormoonit vähän nyt heitää minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:31

Ei missään tapauksessa , elämä on kympin arvoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:37

5 taitaa olla keskiarvo. Tylsyyskynnys menee siinä mulla, koskaan ei ole hauskempaa. Osaan valitettavasti synkistää itteni jos on olevinaan hauskaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 12:05

HUOM!

1=EI TYLSÄÄ

10=TOSI TYLSÄÄ

kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 12:49

1 nen on paras , joskus kyllä ehkä 2kin...mutta nyt just yksi, kun wei sada eikä paistakaan, mutta saan olla näinkin terve kun nyt olen ja nyt lähden puuhasteleen pihamaalle...lähde sinäkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:11

Sanon että 8, koska tiedän paikkoja joissa ois hauskempaa mutta nytkin on ihan kivaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:50

Ei lainkaan tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:31

En muista koska minulla olisi ollut tylsää. Toisina päivinä on kamalaa ja toisina mukavaa, mutta tylsää ei ole todellakaan ollut. :P