Onko kukaan käynnyt sellasessa hotellissa kuin:Coral Beach Rotana Resort? Jos on niin onko se hyvä paikka?Onko hyvää ruokaa?KERRO!

Avainsanat: hurghada egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 13:44

Juokse henkesi edestä -kamala paikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lisätty: 13.04.2009 - 09:59

Hurghadassa ei ole kuin pieni kylä,jonka nimi on Sakkala.Se on oikea ryysyläisten ja kerjäläisten paikka.Lisäksi hotellit ovat epähygieenisiä,joten paha vatsatauti iskee yleensä jokaiselle.Alkoholia et saa mistään,ellet osta lentokoneesta.Sielä on taxfreepaikka,mutta hotellit takavarikoivat juomat matkasi ajaksi.Uima-altaat ovat jääkylmiä ja koko ajan joku roikkuu hihassasi pyytämässä tai kerjäämässä jotakin.Ei hetken lepoa.Kun tein matkan sinne,matkanjärjestäjä oli Deturn ja kuluttaja-asiamiehen kautta he joutuivat palauttamaan meille osan matkan hinnasta takaisin,koska matkassa oli niin monta epäkohtaa.Sakkalassa on muutamia ravintoloita,joiden vieressä on yleensä kaatopaikka.Ainoa missä lopulta uskalsi syödä,oli McDonalds,mutta matkan tarkoituksena on saada uusia elämyksiä,eikä syödä hampurilaisia.Niitä saa kotonakin.Vaihda matkasuunnitelmaa ja mene Sharm El Sheikiin,se on tehty turisteille ja siellä on kaikki,mitä lomaltasi odotat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 13:53

Kuvia kävin äsken katsomassa. Upealta näytti. Hispania matkatoimisto luokittelee sen neljän tähden hotelliksi ja kehuu. Miksi siis pitäisi juosta henkensä edestä? Olisi kiva jos Gristalli kertoisi syyn vastaukseensa. Osaisimme kenties varoa jos olemme sinne joskus menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 14:12

En ole kyseisessä resortissa käynyt, mutta melko samaa tasoa kaikki 4-5 tähden resortit Egyptissä on. Löytyy sen verran ohjelmaa, syötäväksi kelpaavaa ruokaa, uima-altaita ja uimarantaa, että voit hyvin viettää koko lomasi poistumatta hotellin alueelta kertaakaan. Rannoille tosin saattaa joutua matkaamaan hotellin järjestämällä kuljetuksella, mutta siinähän tulee sightseeing samalla tehtyä.