Kanavatyön kuvan painatus?

Haluaisin tehdä omista kuvista kanavatyön. Osaako kukaan neuvoa mistä saisin siihen apua tai miten voin tehdä sen itse.

Lisätty: 12.04.2009 - 13:27

Kiitos. Tuo viimeinen kuullostaa hyvältä tähän hätään. Taitaa olla, ettei sellaisia painofirmoja ole, joilla olisi tuollaista hakemaani palvelua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 12:21

Kokeile vaikkapa tätä, en tosin tiedä miten onnistuu:
Skannaa kuvasi, tulosta se esim. leivinpaperille tai jollekkin muulle ohuelle hyvin repäistävissä olevalle paperille.
Kiinnita se vaikkapa harsinpistoilla kanavatyösi päälle.
Sitten vain teet ristipistoja ja revit aina sopivin välein sitä paperia.
Varma en ole tuloksesta, mutta tässä yksi ehdotus.

Lisätty: 12.04.2009 - 12:31

Tai sitten skannaat sen kuvan ja tulostat kovemmalle paperille, laitat ikkunaa vasten kuvan ja kanavatyökankaan kuvan päälle, kiinnitä koko juttu vaikkapa maalarinteipillä ikkunaan , piirrät kuvasta ( talo tai henkilö tai maisema, mikä aihe liekin) ääriviivat vaikkapa tussilla tai muulla kynällä.
Voisikohan tuo onnistua paremmin.

Kysyjän kommentti

Kiitos tämä lisäyksenä annettu vinkki on varmasti ainoa mahdollisuus. Tai sitten unohtaa koko juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 21:31

Semmoinen löyti kun "satiini oy" joka tekee omasta kuvasta esim.kanavatyön tai palapelin. Hinta on aika karkee ....40X50 cm kuva kanavatyössä 99€/kpl ja siitä seuraavat puoleen hintaan.Joitakin muitakin paikkoja vois olla mutta yks jonka löysin oli ruotsalainen.Ee ymmärrä mittään...