Kuinka moni Napsulaisista on osallistunut Naisten Kympille? Kuinka usein ja oletteko menossa taas toukokuussa? Mitä tykkäsitte?

Olen itse ollut kaksi kertaa mukana ja tykännyt kovasti. Toukokuussa olen taas menossa. Ekalla kerralla oli huono juttu, kun sauvakävelijät lähtivät ennen kävelijöitä, ja niihin sauvoihin meinasi kompastua, kun osa sauvailijoista husoi sauvoillaan miten sattui. Viime vuonna onneksi oli muutettu, niin että sauvailijat lähtivät viimeisenä. Oli paljon helpompi edetä.

Lisätty: 12.04.2009 - 11:42

Tarkennukseksi, että kyse siis Helsingin Naisten Kympistä. Näitähän vastaavia on varmaan muuallakin, mutta tuota siis tarkoitin.

Avainsanat: kuntoilu liikunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 11:32

Olen Helsinskissä osallistunut kuutisen kertaa, voi olla enemmänkin. Kyllähän 10 kilometriä voi lähempänäkin kävellä, mutta tunnelma on ollut niin mahtava, että sen takia pitää sinne lähteä.

Kerran oli jalkapallojoukkueen miehet stadionilla vastassa halaamassa ja antamassa ruusun. Ihan höperö juttu, mutta kyllä mä matkan päästä valikoin sen kaikista komeimman ja kookkaimman. Ihan nousi jalat maasta kun se rutisti niin mahtavasti....ohhhoijaaa...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2009 - 11:30

Terveyteni ei siihen riitä ei edes treenaamalla, mutta hattua nostan kaikille tytöille jotka siihen ovat osallistuneet, ja pieniä potkuja persuksille kannustukseksi niille jotka sitä harkitsee. Kuntoa kannattaa aina edistää vanhuuttakin ajatellen. Hyvä luusto ja lihaksisto kantaa loppuelämän poluilla tosi pitkään. Itse olen entinen urheilija (suunnistus) josta ei tänään enää näy hitustakaan merkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:38

Olen ollut reitin varralla useamman kerran ja hauskaa näyttää olevan suurimmalla osalla. Aina on kuitenkin mukana himourheilijoita jotka eivät tunnu ymmärtävän tuon tapahtuman ideaa, se ei suinkaan ole kilpailu vaan lähinnä suuri ulkoilu- ja kuntoilutapahtuma. Tarkoitus ei ole juosta paikasta A paikkaan B mahdollisimman nopeasti, vaan vietttää ulkoillen aikaa hyvässä seurassa. Osallistuminen on ollut ja olkoon jatkossakin se pääasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:38

silloin , kun olin työelämmässa käytiin työporukan kanssa n.8v..ja parikertaa kaverinkanssa eli 10 krt..mutta nut oon ollut pois turunkympiltä jo kohta 10v..joten siitä asti, aliotin kun ne ensimäiset naistenlenkit tehtiin ja ne alkoivat kupittaalta, nykyisin ne ovat urheilukentällä ja kävely on turunlinna ymp...ja takaisin..tai oli silloin, kun olin mukana vielä..sekin tapahtuma on paisunut melkoiseksi , niistä alkuajoista...nykyisin siellä on jo oikea markkinameininkin myyntikojuineen..ym..ohjelmoineen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:44

Täällä meillä on aina keväällä ollut naisten kuntovitonen ja siinä on myös 10 luokka, olen 6 kertaa osallistunut kun firma sponssas, nyt ei kykene enää sellaisiin suorituksiin, hyvä jos torille jaksan kävellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 12:00

En ole ikinä osallistunut, enkä varmaankaan tule osallistumaan.. Kai, eihän sitä toisaalta koskaan voi tietää jos innostuisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 13:48

En ole urheilullinen,enkä jaksaisi edes kävellä moista matkaa.Mutta penkkiurheilijana voin sivusta seurata,kun mimmit ravaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 13:53

Kymenlaakon kympissä olen osallistunut useita kertoja nuorempana. Siellä se tunnelma oli niin sanoin kuvaamaton. Sauna oli aina järjestetty senjälkeen uimahallille..
Nyt on kunto iän myötä rapistunnu,että ie jaksa enään juosta. Pitää vaan reipaasti kävellä.............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 16:24

No minä en pääse mukaan siitä pienestä luonnonoikusta johtuen, mutta piti vastata kun huomasin vastauksianne lukiessa: teoriassa on mahdollista että olen joitakuita teistä sitten joskus tavannutkin.

Olin nimittäin ihan alkuaikoina kerran Stadionin sisääntulossa jakelemassa niitä ruusuja, vettä ja halaamassa hikisiä sankarittaria.

(kerta kyllä riitti sitäkin puuhaa niin ettei tarvitse enää pelätä että siellä tavattaisiin)

kannustusta kaikille osallistujille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 00:44

Turhan kaukana tuo tapahtuma.
Asfaltilla juokseminen tekee koipeni kipeiksi, juoksen ennemmin maastossa.
Täällä olisi hyviä polkuja kuntoilla, vain kaveri puuttuu.