Haluaisitteko katsoa pääsiäisestä kertovaa historiaa näin Pääsiäisenä?

FST:ltä tulee juuri sellainen, mielenkiitoista katsottavaa Jeesuksen elämästä, vaikka ei uskois koko juttuun, niin kannattanee kattoa todella hyvin tehty filmi kestää puoleen yöhön

'Epäilevä Tuomaskin' näyttää olevan hereillä...

Avainsanat: jeesus elokuva filmi fst pääsiäinen historia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 04:55

Ilman muuta ne ovat varsin mielenkiintoisia sarjoja ja monet hyvin tehtyjäkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 21:44

En. En suosittele ainakaan niille, jotka eivät kykene erottamaan faktaa ja fiktiota toisistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 22:28

Aion katsoa maanantaina klo 11.45 alkavan Jesus Christ Superstar:in En ole sitä ennen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:38

ei kiinnosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 00:21

taisin myöhästyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 02:46

Kyllähän sitä tulee seurattua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 07:01

Historiaa, hyvää ajankuvausta, mutta en jaksanut katsoa eilen illalla paljon mitään, kun tuli taas kerran annettua työlle niin täysin itsensä. Nyt alkoi vapaat ja olen hereillä, virkeänä jo näin aikaisin aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 07:44

En katsonut tälläkertaa,on ollut muita hommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 09:24

Kyllä katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:12

Olen joskus katsonut ja se oli mielenkiintoinen. Kyllä uskonnon tuntemus kuuluu yleissivistykseen, uskoipa tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:34

en jaksanut katsoa minäkään...liekö ollut tuo meri ilma ja ulkona olo, kun niin hirveesti väsytti, jotta jo ajoissa nukumaan..olikin mentävä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 19:23

tuskimpa katson.. tiedän jo:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:46

Jesus Christ Superstar oli loistava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:48

En tiedä mitä ohjelmaa tarkoitetaan mutta pääsiäisen aikaan tuli todella paljon hyvää TV-ohjelmaa, onneksi on tallentava digiboksi.
Eilisiltana katsoin tallentamani ohjelman Lutherista, ylsisivistyksen kannalta kannattaa katsoa. Jotain uuttakin siinä oli.