Miten saan hiuksistani karheammat ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 21:58

Hieno kysymys, jos saat joltakulta vastauksen niin kerro minullekin. Olen kysynyt asiaa kaikilta kotimaisilta shampoo-valmistajilta mutta kukaan ei tiedä vastausta eikä sitä miksi ei ole hiustenhoitoainetta, joka karhentaa hiuksia. Sitä kun kukaan ei halua, vaan siloittavaa ja tuuhentavaa.

Lisätty: 23.04.2009 - 17:23

Kävin tänään kampaajalla ja hän totesi, että jos joku on keksinyt karhentavan aineen hiuksiin niin hänellekin heti tieto. Sellaista ei kuulemma ole. Hiuksiin voi saada volyymia shampoolla ja vaahdoilla mutta karhennusta ei mitenkään. Ja karhealla tarkoitan, että ne pysyvät laitettaessa paremmin paikoillaan kun ovat "jäykemmät" eli vähän niin kuin pellavalanka verrattuna silkkilankaan. Mutta kun on syntynyt Suomeen ja geenit ovat täältä niin hiukset ovat silkkisen pehmeät. Joten näillä mennään... :-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 22:09

Minulla on luonnostaan niin karheat hiukset,että ihan raivostuttaa. kun oli pitkät hiukset pistelivät saunassa selkää..Eli ihan päinvastoin kuin sinulla. En saa millään aineilla pehmeiksi...Eihän tämä ollut vastaus kysymykseesi,kun on niin erilaisia hiuksia..niin laitoin tämän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 22:23

Hiuslaatu on se mikä on. Ei sitä saa muutettua mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 09:25

Huomaan,että hiukset muutuvat karheammaksi,kun käytän esim.piippaussaksia tai liian usein fööniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2009 - 09:37

Haaleaa vettä 1litra ja sinne 1 desi ruisjauhoja sekaan.
Sekoitetaan tasaiseksi liuokseksi ja hiukset liotetaan liuoksessa.
Annetaan kuivua itsestään, ja ei kauaakaan, kun hiukset tuntuvat mukavan karheilta.
Annan tämän neuvon ilmaiseksi, mutta jos haluat korvata keksijän palkkiota hieman, niin ilmoittele .

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 12:06

Minulla ainakin tukka tuntui hyvin karhealta blondauksen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:24

kokeileppas ihan mäntysuopaa. joskus koulu aikaan joku opettaja sanoin yhdelle oppilalle, että "jos haluat jäykemmistä ja liukkaista hiuksista taipuisammat ja karheat, kokeile mäntysuopaa". tämä oppilas oli kokeillut ja oli kuulemma toiminu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:21

Karhea ja kuiva on eri juttu, eli en lähtis rääkkäämään sitä tukkaa. Itelläni tuntuu paksummalta ja terveemmältä, jouhimaisemmalta kun harvensin shampoon käyttökertoja 1-2 kertaan viikossa ja lakkasin käyttämästä fööniä... Vois sanoa että karheampi on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 20:58

Paksun,karhean hiuspehkon omaavana en kyllä tiedä yhtään hyvää syytä, miksi pehmeät, sileät hiukset pitäisi karhentaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2009 - 12:48

Terveisiä kampaajaltani. Kysyin äsken käydessäni tämän kysymyksesi häneltä ja hän sanoi, että kyllä kampaamoissa tehdään hiusten karhennuksia. Kysyhän omalta kampaajaltasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:39

Repesin tuolle anonyymin ruisjauho-ohjeelle! :D

Vakavasti puhuen, ei kannata itse alkaa hiuksiaan karhentamaan vaan ammattilaisen käsiin.