mikä on parasta kesässä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 18:53

Alkukesästä luonto herää ja keskikesällä se on kauneimmillaan. Loppupuolella viljat marjat jne. Kesän tuoksu vaihtuu kesän edetessä. Sateenjälkeinen tuoksu ja aurinkoinen päivä järven rannalla sekä piknikit luonnossa. Tässä on minun kesänautintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.04.2009 - 19:02

On aika vaikeaa sanoa mikä parasta. Alkukesässä heleä vihreys, keskikesällä rehevä vihreys, loppukesästä muuttuva vihreys. Ja sekaan vielä kukkien moninainen kirjoa ja taivaan sinisävyt.
Siinä kesä minun makuuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:11

ku on niin lämmin.. rusketus.. jäätelö, mansikat, herneet.. kauniit maisemat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 19:24

Aurinko, lämpö, luonnon kauneus, veden liplatus, kukat, hyönteiset, marjat, sienet. Aivan ihanaa. Eikä kesäsadekaan ole paha, tai ukkonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 19:25

Muutama askel olohuoneesta omaan satamaan ja veneellä pitkin pielistä vilvoittelemaan ja kalaan.
Sitten saunaan ja uimaan.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:31

Kesän luonto on hieno kaikkine kukkineen ja puut lehtineen. Kesällä voi liikkua luonnossa ja nauttia raikkaasta ilmasta.
Kesällä köyhälläkin on ystäviä, kun kärpäsetkin on heränny !
Linnut laulaa visertävät luonnossa... voisi jatkaa vaikka kuinka kesäsätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:35

kesä ja kärpäset:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:41

Lämmintä (toivottovasti tänä kesän enemmä ku viime kesän),valoisaa,mansikat....nam niitä menee monta litraa.Kyl tuoreet mansikat on parempii ku pakastetut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:55

- valo
-lämpö
-puutarhatyöt
-uudet perunat
-tuoreet marjat
-lierot ja muut maanmatoset
-lasten vapaus koulusta
-autoilun helppous
-elämän siirtyminen sisäruokinnasta ulkoruokintaan
.ja...ja...tuhat muuta syytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 20:52

Lämpö ja luonnon kauneus, parhainta on kesäaamut, aamukahvini juon ulkona nauttien lintujen laulusta , hiljaisuudesta ja kauniita kukkia ihaillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 21:04

arska ja loma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 21:41

Kun saa itse kasvattaa vihannekset. Kukkien hoito ja loisto. Kesäillat kierrän pihaa nypin kukkasia ja kasteluhommat,seurata kaikkea kasvua. Viettää grilli-iltaa isolla porukalla. Syödä ulkona ja juoda kahvit....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 21:43

jäät sulaa, useimmilta vesiltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 21:52

Aurinko, lämpö :) Ja kaikki mitä siitä seuraa..luonto, äänet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:37

Saha, kirves, ruohonleikkuri, kulmahiomakone, maali- ja muut törpöt, uppopumppu, purku- ja rakennustyöt, liiteri, pakkotyöleiri + sitten ne naistentyöt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 23:02

Matkustelu ja harrastukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 02:52

Hyttyset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 09:35

Aurinko,luonto,puutarha,grillaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:15

parasta kessäsä on ihan kaikki...paitsi ei kyyt, eikä ukkonen....kaiki muut on niin ihanaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 12.04.2009 - 12:08

Ehdottomasti kauniit maisemat, lämpö, aurinko, juhannus, kesäyöt, ukkonen, järvet sekä meret, mökkeily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:37

aurinkohan se on, ja kalastaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 14:22

Vihreät metsät ja sateenkaaret.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:27

aurinko ja toivottavasti lämminkin sää. vihreä luonto ja sininen taivas:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:50

Suomen kesä on kaunis, satoi tai paistoi.
Rantasauna lämpiämään, saunasta uimaan, saunan terassilla nautitaan kylmä huurteinen ja grillissä tirisee hyvä pihvi ( makkarakin käy hätätapauksessa )
Aaaah, tulisipa kesä pian !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:14

aurinko, uiminen, illan vietto kesä ilmassa ulkona istuen. grilliruoka kaikki perunatkin kypsyvät samalla siinä odotteleessa ruokaa. kesän tuoksut ilmassa ihanaa ja lämmintä ei tarvi paljoa päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 21:55

pääsee päiviksi merelle ja öiksi saariin viettämään oikeaa vapaa-aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:46

Nurmikkoelämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:40

Aurinko ja lämpö.