Olenko velvollinen maksamaan Keskussairaalan poliklinikkamaksun 2. kerran epäonnisuneesta toimenpiteestä.Tähystys.

Ei vaan letku mennyt ja seuraavan kerran sisälle ja uneen tai vahva lääkitys jota ei annettu vaikka "tippaneula" oli kämmenselässä.

Lisätty: 11.04.2009 - 19:05

Asia on lähinnä periaatteellinen, sillä saattaisihan olla kyse suurestakin summasta.

Avainsanat: paksusuolen tähystys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 21:04

mua huolesttuttaisi se, että toimenpiteen tekemättäjättämisen vuoksi saattaa vaivan diagnosointi ja siten myös hoito viivästyä! Ottaisin yhteyttä gastroenterologisen klinikan ylilääkäriin suoraan tai potilasasiamiehen kautta, samalla hyvitystä maksusta.

Kysyjän kommentti

Vapun aattona toimenpide, laskua ei ole vielä näkynyt 26.3 oli toimenpide

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 18:26

Kyllä olettaisin että pitää maksaa, vaikka onkin epistä kun kerta tutkimus ei onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2009 - 19:00

Sinuna kääntyisin potilasasiamiehen puoleen. Aina kannattaa kysyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 19:22

Niin kummaa kuin se onkin, täytyy se maksaa, jos jotain on tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 02:53

Käyntimaksut maksetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 08:40

Aina ensin on maksettava,ja sitten käännyttävä potilasasiamiehen puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 09:39

Täytyy maksaa.Mutta keskustele asiasta potilasasiamiehen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:23

ikävä kyllä aina maksevatta ja myöhemmin , kun olet taistellut potilasvahinkovakuutuksen kanssa itsesi ihan hermorauniotilaan, niin saat jonkin moisen pienen korvauksen ja siinä , sitten korvataan kaikki maksut, mutta epäilen , että tuossa tapauksessa joudut kyllä maksamaan..itse...oma kokemukseni, kun sappi leikkattiin ja henki oli mennä...sain toki korvaukset, mutta ei ne tulleet , kuin manulle illallinen...joten maksa vain , jos et saanut mitään suurempia sisäisiä vammoja...toki potilasasiamiehen kanssa voit jutella, mutta vaikeaa on saada korvauksia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:37

Käuntimaksut maksetaan onnistuipa toimenpide tai ei.
Voithan tietty yrittää potilasasiamiehen kautta asiaan saada muutosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 01:10

Valitettavasti pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:41

Et voi välttyä maksamasta. Laskutus heillä pelaa vaikkei toimenpiteet onnistuisikaan. :P