Kuka halvattu pisteet vei?Eilen vielä oli yli 20.000,tänään puolet vähemmän.Jos Napsun tiimi vastaisi!!!

Mihin hävisi yli 10.000 pistettä?Olin sijalla 7 ja nyt sijalla 18.Haluan selvityksen,mitä on tapahtunut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 12:07

Ylläpito vastaa:

Ole hyvä ja tarkista sähköpostisi. Lähetimme sinulle selvityksen asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 11:23

Otan osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 11:24

Minulta he veivät lähes kaikki vastaukset ja kysymykset. Mitäpä nyt muutamasta pisteestä.
Mielivaltaista sananvapauden estämistä julkisella keskustelupalstalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 11:26

Eihän täällä pisteitten takia olla, mutta jos haluat vastauksia asiaasi, niin kirjoita se alhaalla olevaan palautekohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 11:27

Ja sitten täällä vielä kehdataan sanoa että pisteet ei ole tärkeitä?
Jospa tässä tapauksessa ylläpito vaan poisti vastaukset jotka oli kopioitu edelliseltä? Tai ei sentään jos noin paljon vielä jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 11:30

Ei ainakaan minun mieheni tunnustanut vieneensä kun tivasin, vaikka halvattu onkin vasemmalta puoleltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 12:07

Tuskin kukaan napsulainen, mielestäni kannattaa kysyä Napsun ylläpidolta asiasta.

- aha, ylläpito vastaskin jo samaan aikaan kanssani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.04.2009 - 12:42

Olisikohan siellä ollut jotain niin sanottuja "turhia" vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 13:32

ohhoh onpa ikävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 14:09

poliittista ajojahtia ,oliskohan,varmaan jotain olet tehnyt vaarin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 14:35

Olet varmaan myynyt ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 15:48

arvaisin että jatkuva piittaamattomuus säännöistä voi aiheuttaa tuollaisiakin seuraamuksia ... arvelen, en tiedä

- Sic transit gloria mundi -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:24

Ota positiivisesti,

Napsussa on yli 4700 rekisteröitynyttä käyttäjää, sijalla 18. olet edelleen ihan kärkisijoilla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:20

Leikkiähän tämä vain on, ajanvietettä.
Mutta harmittaa varmaan siitähuolimatta !
Toivottavasti sait ylläpidolta selvityksen kadonneisiin pisteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:39

Pahoitteluni vain.. Vaikkei tuon nyt maatakaatava juttu pitäisi olla. Kyse kuitenkin nettisivustosta, ei elämästä ja kuolemasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 11:35

ei tätä napsua pidä ottaa kovin vakavasti eihän...mutta aikas ihmeelistä on kun ne pisteet hävis..toivottavasti sait selityksen et miksi ne otettiin pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2009 - 11:03

Onko tuo "sijallaolo" niin kovin tärkeätä ja jos niin miksi? Tämä on leikkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:43

Hyvänen aika, pitääkö täällä pitää silmällä pisteitään?