onko malesian kuala lumburissa nyt sadeaika

Lisätty: 11.04.2009 - 14:14

taalla olen lansi rannikko kierretty ja nyt KUALA LUMPURISSA,vetta tullut useampi tunti joka paiva
ensi viikolla lahden kiertaan ita rannikkoa,uutisista katoin PATTAyALLE julistettu poikkeustila

Avainsanat: malesia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 22:11

ylitarkka ilmeisesti tarkoitti tätä linkkiä:

fi.allmetsat.com/ilmasto/aas...code=48647

Kysyjän kommentti

kiitos teille molemmille,nyt ollut viikon itä rannikolla satanut 1 päivänä 2 tuntia 4,,,6 pm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 10:37

Enpäs osaa sanoa muutakuin kun katsoo netistä, niin näyttää ainakin tämän sääkartan mukaan, ukkosmyrskyjä,
mutta lämmintä. Vieläkö Malesiassa olet?
www.wunderground.com/global/...48647.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 16:07

Kyllä huhtikuu sielä näyttää olevan vuoden sateisin (lähes 300 mm)

tuosta allaolevasta linkistä löydät paikallisia ilmastotietoja:

ilmastokuala lumbur

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:00

Katsoin eilen TV:tä ja kyllä sielä oli ihmisillä sadetakit päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:45

on sateista, sesonki alkaa olla lopuillaan... sade ei kyllä paljoa häiritse niissä lämpötiloissa.