Onko lasten-lapset rakaampia,kun omat lapset...

Näin ainakin usein väitetään...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 10:13

Kyllä se on totta, ovat kiltimpiä ja tottelevaisempia mitä omat oli , ja se on hyvä että ne menevät omaan kotiinsa kun mamma ja pappa väsyvät . omien lasten kanssa oli oltava kun ei niitä voinut mihinkään lähettää kun oli känkkäränkkä päivä, nytkin mulla on 3 pikkumukulaa täällä ja ovat niin kilttejä ja rakkaita.

Kysyjän kommentti

Näin minustakin,mutta rakkaita on ne kaikki....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 10:10

Valitettavasti ei ole lapsenlapsia. Odotellaan jos tulisi niin sen näkisi sitten. Näin moni väittää olevan sillä isovanhemmilla on usein enemmän aikaa näille pikkuisille kuin aikoinaan omille lapsilleen kun piti rakentaa elämää ja tulevaisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 10:10

en osaa, enkä edes yritä pistää rakkauksiani paremmuus järjestykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 10:10

Ei ole kumpiakaan, mutta sisaruksiltani olen saanut lainata lapsia aivan tarpeekseni, ja kiva on ollut kun ovat olleet mutta kiva on myös ollut palauttaa vanhemmilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 10:49

Minulle se oma lapsi on kyllä kaikkein rakkain, ja lapsenlapset sitten seuraavat heti siinä samoilla viivoilla. Näen lapsenlapsia niin harvoin, että se kiintymys ja rakkaus ei luonnollisestikaan ole yhtä tiivis kuin omaan lapseen, jonka kanssa elin ja asuin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 11:44

Kyllä minä vilpittömästi rakastan omia lapsiani, mutta olin kovin nuori saadessani heidät ja kypsymätön äidiksi.

Nyt osaan olla pienokaisten kanssa ja nautin heistä suunnattomasti. Samalla kun
olen hyvä ja hellä pienokaisille, osan siitä ottavat osakseen myös lasten vanhemmat. Huomaan sen heidän katseestaan.

Lellin häpeämättömästi pienokaisia, mutta en koskaan asetu vastustamaan heidän vanhempiensa päätöksiä.

Minä olen se mummi, joka antaa lapselle viisaritkin kellosta, jos lapsi tosissaan sitä tahtoo. Minä olen mummi-pummi, turbo-mummi tai rock-mummi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 13:32

yhtä rakkaita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 14:16

Omat lapsoset "rakkaampia", jos näin voi sanoa, kuten kissanainenkin sanoi, heitin kanssa on koettu tuulet ja tuiverrukset, jotta saatu kunnon kansalaisiks, lapsenlapset taas ovat käymässä silloin tällöin, joten ns. helppohoitosempii, eikä niin paljon vastuuta heistä. Odottelen viel aikaa kun kasvavat isommiks ja voip sitten jutella syntyjä syviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 14:33

rakkain kukin tavallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 15:11

Ei ole vielä kerinnyt tulemaan ja uskoisin että ovat sitten joskus ihan yhtä rakkaita.
Tämä on sellainen asia jossa on vaikea tehdä mitään paremmuusjärjestystä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2009 - 15:30

Jokaista lastaan ja lapsenlastaan rakastaa erilailla mutta silti täydestä sydämestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:31

en ole koskaan pistänyt rakkautta arvojärjestykseen. en omien kanssa, enkä lapsen lasten kanssa. Rakkaita ovat kaikki, Isot ja pienet.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 22:36

Siinä ne on samassa paketissa, nuoremmat ovat kerenneet vähän vähemmän töpeksimään, mutta sillähän ei ole mitään väliä, kun kaikki tulee kuitenkin anteeksi annettua ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:05

Omat lapset ovat etusijalla -aina.Lapsenlapset tulevat heti perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:12

Minulla ei ole kokemusta lapsenlapsista,mutta rakkaita olisivat ihan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:21

Minulle on kyllä rakkaita omat lapset. lapsenlapsia minulla on yksi vielä tällä hetkellä. mutta kyllä hänkin on minulle rakas. vaikka en häntä niin usein nääkkään kun asuvat Tampereella ja minä ja perheeni täällä Jämsänkoskella välimatka on niin pitkä et ei aina nähdä. tänään hän tuli käymään äitinsä ja isänsä kanssa täällä kyllä sain halauksia häneltä. kyllä se tosi ihana tunne ne vaan on kuin pieni lapsia halaa mummoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:44

Rakkaus ilmenee teoista.