Valitsetteko itse parhaan vastauksen vai delegoitteko sen Napsulaisille?

Avainsanat: paras vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2009 - 20:23

olen aina itse valinnut parhaimman vastauksen.

Kysyjän kommentti

Sait 20 pistettä hyvästä vastauksesta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2009 - 10:11

sekä että, riippuu aika paljon siitä millainen kysymys on ollut (ja myös vastauksista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 10:12

Joskus jää valitsematta, jos valitsemisaika menee umpeen. Eikös siinä ole joku määräaika koska se pitää valita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 10:15

Yleensä itse, kun nuo sähköpostit joka päivä tarkastan ja olen aina kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 10:27

delekoitu napsulaisille, kun en ota vastaan napsusta sähköpostia tai olen asetukset laittanut niin. ni usein jää tai unohtuu itse valita..harvemmin tuota tulee edes kyseltyä kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2009 - 10:45

Itse valitsen vastauksen, jos joskus jotain kysyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 12:12

Yritän parhaani mukaan valita itse parhaan vastauksen kysymykseeni, mutt se aina onnistu johtuen siitä, että kun ilmoitus tulee mulle, että voit valita, niin ajattelen, et mietin ja syvennyn asiaan ja vastauksiin, uudemman kerran vielä, ja sit kun aikomus äänestää, on aika jo mennyt umpeen, no sitten saatan kyllä ko. vastausta käydä äänetämässä siel "suljettujen kysymysten osastolla", mutta silloinhan ei yksin mun ääneni ratkaise siellä, vaan kaikkien yhteensä siellä käyneiden äänestykset, sori, muutamii hyvii vastauksii kysymyksiini menny sinne, eikä niistä sit ole valittukaan sitä, jonka ite olisi valinnut, jolloin harmittaa vastaajan puolesta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 13:31

valitsen aina itse parhaan vastauksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 14:16

jos vaan ennatan ,itse valitsen ja yleensa kommentoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 14:36

Paras yleensä valitaan itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 15:15

Kysyn kerran pari kuukaudessa ja olen kyllä valinnut parhaan itse. Taitaa olla siitä ilmoituksesta pari päivää aikaa valkata se. Parhaaksi valitsen yleensä vastauksen jossa on hieman perusteluja sekä muutakin kuin linkki wikipediaan. Kerron myös miksi olen valinnut juuri tuon parhaaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2009 - 15:28

Niin minäkin teen, mutta onpa sattunut muutamiin kysymyksiin tulla sellaisia vastauksia, etten kertakaikkiaan osaa itse päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:40

Kyllä yritän lukea vastaukset aika tarkasti ja valitsen useastikin niistä parhaan, Joskus jää valitsematta ,jos en ole netillä oikeaan aikaan ja silloin jää valitsematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 21:29

Kyllä valitsen itse parhaan vastauksen,monta kertaa monta hyvää vastausta,että vaikea päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:07

Valitsen itse monesta hyvästä vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:54

kyllä vaikka se onkin niin hirmu vaikeaa, kun on paljon hyviä vastauksia....ja jotain kommentiakin yritän antaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 18:14

Aina valitsen itse parhaan vastauksen.