Mihin Energiahoito perustuu?

Avainsanat: energia hoito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 23:04

Enkelihoito eli enkeliterapia on uskomuslääkinnän alaan kuuluvaa energiahoitoa, jossa enkelien väitetään olevan parantavana voimana.

Enkelien sanotaan olevan läsnä koko hoidon ajan auttamassa ja ohjaamassa hoitoa. Enkelihoidossa tutustutaan koulutetun enkelihoitajan tuella ja avustuksella omaan suojelusenkeliin, joka kommunikoi hoidettavan kanssa. Enkelihoidon kerrotaan toimivan parhaiten, jos hoidettavalla on elämässään tiettyjä ongelmia ja kysymyksiä, johon haluaa vastauksia. Enkeliin tutustumisen avulla hoidettava pääsee irti haitallisista ajatusmalleista, joka estää rakkauden ja ilon elämässä. Mahdollista on myös syvemmin tutustua koko enkelimaailmaan.

Tämä siis yksi esimerkki energiahoidoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 23:04

www.energiahoito.net/yleista.html

tuossakinn on jotain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 23:25

Huijaukseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 23:55

nk. uskomuslääkinnän juttuja,

yksi esimerkki linkissä:

koti.mbnet.fi/reiki/energiahoito.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:42

Kyllä energian siirto on toisissa tapauksissa hyväkin ja itsekin olen käynyt ja saanut varsin hyviä tuloksia, mutta se v aatii monasti hyvin pitkiä hoitokertoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 06:32

Edellä tuli tietoa siitä mihin se perustuu, minun sisareni on reikihoitaja ja moni ihminen käy hänen luonaan saamassa reikiä, äitini käy myös usein, minä olen myös käynyt muutaman kerran jolloin minulla on ollut joku kipu tai mielipaha , minusta se on helpottanut oloani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 07:03

Healing Touch - parantava kosketus, on bioenergiahoitomuoto, joka on hyväksytty mm. USA:ssa moniin sairaaloihin hoitomuotona.
www.healingtouch.fi/healingtouch.htm

Energiahoito on yleisnimitys hoidoille, joissa käytetään käsien välityksellä ohjattua energiaa hoidettavan auttamiseksi.
Itse olen kokeillut energiansiirtoa, ei mikään paha kokemus. Se tapahtui hieronnan yhteydessä. Myös aromaterapia oli miellyttävä kokemus.

Mutta enkeliterapia tuntuu vieraalta ajatuksena. En ole kokeillut enkä aio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 08:49

Enkeliterapiasta en ole kuullut, liekö se sama asia mihin tämä Secret - juttu perustuu. Tietämättäni koko kirjan antamista neuvoista, olen koko elämäni tehnyt asiat juuri siinä kuvatuilla tavoilla. Itse en ole nähnyt vieläkään tarpeelliseksi lukea opusta. Reiki tuttu.

Sitten on myös kivihoitoa, siinä juttu perustuu lämpösäteilyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:14

Käsitääkseni energiahoito perustuu siihen,että hoitaja "antaa" omaa energiaansa hoidettavalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:24

Energiahoitojahan on monenlaisia, on sitä enkeliparannustyyppistä ja sitten sitä mikä perustuu luonnon energioihin. Energiaan yhtäkaikki; se on vain jotain joka ei ole niin helposti aistittavissa.