Kuuluuko tartu mikkiin suosikki ohjelmiisi?minä tykkään siitä ja sen juontajasta Sami Hintsasesta.

Avainsanat: tartumikkiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 22:19

joo tulee melkeen aina katsottua :)) meidän porukat oli siel siinä hevijaksossa^^

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 22:11

Se sami hinttinen anteeks hintsanen on siinä ohjelmassa se kaikista ärsyttävin tekiä varsinkin ku se laulaa aina siinä lopussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 22:11

Ei varsinaisesti kuulu suosikkiohjelmiin. Katson kuitenkin jos muistan tai muualta ei tule parempaa katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:32

Kyllä tulee seurattua kuten muitakin musiikkiohjelmia jos ollaan telkkarin ääressä. Myös muitakin leikkimielisiä kisailuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:55

ei suosikkeihin mut sillon tällön katon ku oon iskällä ja hyvähän ohjelma se on :) tykkään myös siitä juontajasta.. siihen ei sopis ketään muu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 23:09

Kyllä tulee katsottua,tulee ihan mukavaa musiikia ja hyvä juontaja,sopii erittäin hyvin ohjelmaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:37

Kyllä musa ohjelmat on hyviä, mutten näe sitä täällä kanarialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 07:56

En ole vielä koskaan sitä ohjelmaa katsonut. Mutta varmaan joutuu ainakin alkutahdit katsomaan, että tietäisi minkälainen ohjelma se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 07:58

Olen toisinaan muutaman minuutin sitä katsonut, ei kuulu minu suosikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 08:54

Katson silloin tällöin. Ihan ok ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 08:58

Aika usein tulee lähinnä kuunneltua,
pisteiden jakoa en aina kyllä ihan ymmärrä...
Pitäisi ehkä seurata tarkemmin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.04.2009 - 12:45

Ei kuulu suosikkeihin, mutta silloin tällöin kuitenkin katselen.. Ei mikään ihan huono ohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 14:40

Ei innosta karaoke

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 16:56

Joskus kattelen, mut nuo ajankohdat ei oikein täsmää/sovi katseluaikatauluuni ain, en osaa sanoo onko suosikkiohjelma, joskus hyvinkin vetäviä artisteja ja mukaansatempaavaa, joskus taas ei... täytyypi seuraaval kerral kattoo sillä silmällä sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:47

Jo vain...ai piru vie,nythä mää vast hokasin,et jäi eile kattomatta ku olin ite laulelees ja tänää jäi uusinta kattomatta,ku nukutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:20

Ei kuulu.En ole koskaan katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:15

Tulee katsottua, saisi olla vain parempia artisteja osallistumassa.
Ja Samihan nyt on aivan IHANA ja osaa laulaakin.
Ei olenkaan mikään hintahtava tyyppi!
Miellyttää tälläisen vähänpäälle neljäkymppisenkin silmää ja korvaa !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:43

No Eipä tule juuri katsottua, en ihan hirveästi pidä, ihan tylsähän se ohjelma on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:15

Tykkään juontajasta, ohjelma on kamala!