Nautitteko illalla kahvia, teetä tai jotain muuta? Vai ette mitään.

Avainsanat: iltapala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 21:53

Kyllä tänäiltana pitää keittää kahvia, sillä paistoin juuri korvapuusteja ja ovat tuoreina niin hyviä!!!!!!!!!!!

Kysyjän kommentti

Että korvapuustejakii on opittu tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 21:50

Milloin mitäkin, mut en kahvia enkä ainakaan teetä. tee maistuu ihan pisulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:54

Iltapalan seurana hyvää teetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:58

Kyllä aina iltakahvit,voileivän kera ja joku pieni makea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:58

Kyllä iltakahvit pitää keittää jokailta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 22:07

Mutta jos juo kahvia niin uni ei tule?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 22:10

En juo kahvia illalla. Joskus teetä, mutta useimmiten vain hedelmä tai pala ruisleipää iltapalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:12

Kahvia nyt takuuvarmasti, muiden kanssa sitten vaihtelee, yleensä hedelmiä mitä sattuu olemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:21

Kahvia, jugurtti ja voileipä iltapalaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:37

Jogurttia ja voileipää. Mehua ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:54

en mitään.. vältän illalla juomista ettei tarvi yöllä mennä vessaan. juon päivässä 4litraa vettä ja yritän juoda sen kuuteen mennessä ja sen jälkeen en juo mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 23:00

Hedelmiä ja kahvia, tähän olen tottunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 23:59

pelkät mustat kaffeet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:24

viikolla ei tule nautittua mitään ennen nukkumaan menoa tai yleensä illalla, mutta viikon loppuisin lasi tai pari puna viiniä menee:)..mutta jos pitää valita jotain , kahvi tai tee, nii mieluummin sit tee:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 06:34

Minä juon kaakaota tai maitoa, kahvia tai teetä en milloinkaan iltaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 08:34

ltaisin vettä lasillisen heitän huiviin ja hedelmä , kahvia juon vain aamuisin ja se pitää olla niin vahvaa että riittää seuraavaan aamuun. Teetä juon tosi harvoin yleensäkkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 08:56

Aivan illalla en juo enää kahvia, mehua kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 09:08

Juustoleipä korkeintaan, joskus hedelmä päälle.
Kahvia en koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 11:21

Enpä mitään. Kahvia ja teetä en juo muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 12:36

Arki-iltasin pieni pyöree näkkäri ja lasi maitoo, jot masukin jaksaa yön yli, viikonloppuisin saatan herkutella italialiasilla juustolastuilla/ei siis sipsejä, vaan pelkkää juustoo, tai suolapähkinöillä, mut suht harvoin, ehkä vaan silloin kun teen ittelleni "kisastudion" j yritän päästä tunnelmaan. Ei kahvia iltasella, teetä tai kaakaoo saatan talvella joskus pakkasiltoina naatiskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.04.2009 - 12:46

En uskalla illalla kahvia juoda kun piristää niin pirusti joten teetä juon. Aamulla sitten kahvia, niin ja päivällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 16:21

Teetä ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.
Kahvia en ikinä, tulee paha olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:49

Illal samal ku keitän aamuks termariin kahvia valmiiks ni samal keitän kuppiin.Välil otan syömistä kahvin kans ja välil en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 21:17

en juo tai syö juurikaan illalla, paitsi saunailtana siiderin tai olusen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:21

Juon päivän viimeiset kahvit kello 17.00,mutta myöhemmin teen kyllä jotain illalliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:05

nyt viime aikoina olen alkanut juoda kahvia, kun alkaa niin hirveesti jo pilkittän tuos 19.00 aikoihin, joten juon kahvin ja pysyn loppu iltaa hereillä, kun en taas voi ottaa tirsoja, kun se on yöunista pois, enkä saa nukuttua, sitäkään vähää mitä muuten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:11

Päivän mittaan tulee jo kahvi kiintiö täyteen. Joskus tekee mieli ilta tee ja sen kanssa pari hapankorppua.
Viikonloppuisin saunan päälle olut tai pari tai valkkaria lasi tai pari :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:04

Vihreetä teetä ja riisikakkuja.