Onkos pitkäperjantai tuntunut pitkältä?

Avainsanat: perjantai pitkä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 20:24

Pitkä on perjantai, räntää sataa ja ihmiset ei liiku. Itse lenkkeilin tunnin verran räntäsateessa, mutta aikaa saa kuluttaa.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus.terveisin ,kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 20:16

Hiljaiselta ja rauhalliselta, niin kuin pitääkin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:18

Tosi pitkäääältä, täällä yssissein, paitti noi kisut, mut nekin nukkunu koko päivän ja aattelinkin mennä potsloijaa hetimmiten, jot jaksaa huomen käydä ruokapuotis ja jatkaa lammaspadan tekoo, toivotaa, et huomenna aurinko paistais ja olis lämmintä, tänään tälläsil puolivaloil tuo taivas näytti olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 20:18

On. Miksi tällaisia pitää järjestää ylipäätään arkipäiviksi? Eikö nuo uskon jutut voisi hoitaa sunnuntaisin ja antaa yhteiskunnan pyöriä arkena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:22

Ei yhtään, muiden hommien lomassa sain tuossa luetuksi loppuun yhden pitkään työn alla olleen kirjankin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:23

ei mitenkään erityisen pitkältä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 20:43

Ei ole pitkäksi käynyt. Aina kotona viihtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:53

Ei ole yhtään pitkältä tuntunut.. Oikein ihana ja rauhallinen päivä mulla on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:58

Ei ole käynnyt yhtään pitkäksi ihan rattosa päivä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:23

olin 7 tuntia kaupassa töissä niin oli se aika pitkä aika..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:56

Nopeesti on mennyt, sillä on ollut paljon seurattavaa täällä ja sitten pistin pullataikinan nousemaan ja nyt on valmiit pullat iltakahville!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:24

Oh, meni ihan huomaamatta ohi normaaleissa touhuissa. Nyt vasta tajusin, että on pääsiäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 23:14

Hyvä kun riitti, olis hyvin voinut olla tuplasti tän mittainen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:27

no ei kai...paljon on saanu vaan aikaan..omasta mielestä..:), mutta ei kai se oo johtunut mitenkään päivän pidentymisestä vaan siitä, et on noussu ajoissa ja tehny ripeästi hommia, ihan kuten aina ennenkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 09:06

Oli se melko piinaa minun selälle, kun olin töissä. Tänään piina jatkuu. Au, au ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 10:28

ei ole olemassa pitkiä päiviä,aina busy

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.04.2009 - 12:48

Tuntui muuten hyvin hyvin pitkältä. Toisaalta voi johtua siitä että olin valveilla 18 tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:27

Ei tuntunut pitkältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 20:25

ei tuntunut pitkältä oli niin paljon tekemistä et aika meni kuin siivillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:12

Se LENSI ohitse.