Mitänkäs teillä kevät lähestyy? Meillä kukkasipulit kovasti jo näkyvissä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 21:58

Ai kun täällä kukkii kaikki kukat niin koreesti ja luonto on hyvin rehevä missä on ruohoa ja kalliot on taas normaalit ruskeat!
Tänäänkin oli mukavat +27 ulkona, joten kaikkien kasvien on hyvä kasvaa!

Kysyjän kommentti

Ålä viitti kiusata meitä..Kyllä meillekin vielä lämmin tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 20:12

toissapäivänä rusakot söi jo ensimmäiset krookuksen kukat, tänään on pölähtänyt paikalle satoja räkättirastaita, niin että etenee vauhdilla

(viimeiset lumet lähti takapihalta eilen)

Lisätty: 11.04.2009 - 22:57

tännään retkilläni näin ensimmäisen västäräkin ja kukkivat sinivuokot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:12

lumet sulaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 20:13

Hyvin lähestyy. Tänään tuli enää 10 sentä lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:17

Ei voi puhua vieläkään keväästä.
Lunta sataa tälläkin hetkellä ja on pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:21

Meillä on vielä paljon lunta. Tarkkailen rodoja eli alppiruusuja. Ne ovat vielä hangen sisässä.

Pensaissa on kivasti silmuja. Kunhan lumi sulaa pääsen tarkastelemaan vaaleaa jouluruusuani. Onkohan se selvinnyt talvesta ja kukkiikohan se taas toukokuussa.

Kovalla rytinällä kevät tulee. Auringolla on valtava voima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:23

räntää sataa, uusi lumi on vanhan surma, sanotaan. kyllä kevät edistyy pikkuhiljaa. Yöpakkaset ja tuuli pitävät loskan loitolla. Lumet vain haihtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:27

Nyt tuntuu siltä,että ei tule kesää,lunta on vielä aikapaljon ja on kylmää,kun aurinko ei paistanut kokopäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 20:41

Talvi on vielä näillä perukoilla. Tien vierissä paikoin parin metrin kinokset. Ja tasamaallakin vielä lunta. Pilvistä ja kylmää. Tällä menolla vapuksi saa kaivaa huopatossut ja turkit esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:55

höh.. lunta piha täynnä vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:57

Kyllä se kevät lähestyy. Tänään on tullut lumiräntää, joka sitä mukaa on sulannut pois. Päätiet ovat sulana, mutta pyörätiet lumisia ja osittain jäisiä. Lämmintä muutama aste, elikkä 4.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 23:19

Ikkunat on pesty, piha haravoitu, ensimmäiset lumikellot, krookukset ja muut tunnistamattomat kevätkukat aukesivat tänään ja pesäreviireistä käydään armotonta taistoa tässä ympäristössä.
Oliskohan se sitten kevättä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 23:32

Ai mitkä kukkasipulit ? Meillä vielä ainakin puolimetriä lunta ja hiihtokelit parhaimmillaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:14

lunta on enää viikon takaisissa valokuvissa, kait se on aika hyvä kevään merkki ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:29

sanonko suoraan..ei lähesty ei sitten yhtään. tänään tuli 10 cm lunta ja on ihan niiiiiiiiin talvi,kuin vai voi olla. masentaa tälläinen , mutta toivossa hyvä elää, että toiveena vapuksi olis edes puolet lumen määrästä poissa.(epäilen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 06:12

Minä aion tänään haravoida pihaa, lumikellot kukkivat täysillä ja narsissin varret on jo 15 cm pitkät,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 09:17

Vasta päätiet on sulat. Lunta vielä valtavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.04.2009 - 12:49

Täällä hyvin paljon lunta lähtenyt, on kuitenkin vielä jäljellä. Pitäisi varmaan kohta alkaa istuttelemaan uusia kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 14:43

Versot puskee esiin hangen alta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:29

Lumikellot,Helmilijat ja Krookukset kukkivat,Tulppaanit kasvavat silmissä.