mitä maksaa tatuoinnin korjaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 20:05

jos tarkoitit poistoa, niin se riippuu paljon siitä kuinka suurta olet poistamassa ja tietysti myös poistossa käytetystä tekniikasta. Yksi esimerkki oli lasertekniikalla 400 € , allaolevasta linkistä löytyy runsaasti keskustelua ja tietoja aiheesta:

keskustelu.suomi24.fi/tervey...0002572933

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 20:15

Jo toinen viikon sisällä haluaa tatuoinnin pois, niinkö?
Aikaisemmin oli ihonsiirto, varmaan hienoa kun oli pala persnahkaa olkapäässä.
Nykyisin tuo laser on käytetyin, siis poistossa.
Monikaan paikka ei mielellään korjaile toisten tekeleitä, varsinkin jos kyseessä on joku katutaiteilijan töherrys. Jos suomalainen tekijä niin kysy siltä, voit saada ihan takuukorjauksen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 21:29

Minusta hän puhuu nyt tatuoinnin korjauksesta ei poistosta se on kaksi ihan eri asiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:29

Korjauspyynnön kanssa kannattaa kääntyä tekijän puoleen. Poisto onkin hankalampi juttu.

Ohessa tietoa tatuoinnista ja sen poistosta.

fi.wikipedia.org/wiki/Tatuointi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:31

Miehelläni on kadenselässä tatuointi ja sen poisto tulee maksamaan 600 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:26

Jos käyt korjauttamassa niin korjailun määrästä riippuen varmaan se aloitusliksa 50-90e.