mitä olette mieltä lehtikauppiaista, jotka kauppaavat lehtiä puhelimitse? minulle niistä on tullut jo aika ongelma.

aina täytyy keksiä mitä niille vastaa kun joku soittaa. tyrkyttävät suorastaan ostamaan jotai tiettyä lehteä. tai jos se lehti sit ei mielytä niin sit jotain muuta lehteä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 19:29

tarjaran mainitsema puhelinnumero 0600-13404 on suoramarkkinointi eston puhelinnumero jolla voidaan estää suoramarkkinointiliittoon kuuluvien kaikenlainen kauppaaminen. Kestää jonkun aikaa että kaikki siihen kuuluvat saavat tiedon.

Kysyjän kommentti

KIITOS TIMPPA SINULLE TÄSTÄ HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. Ja uskon nyt sit saan avun tähän. niin sieltä ainakin luvattiin kun sinne soitin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 18:23

Kohteliaasti kiitän soitosta, ilmoitan etten ole kiinnostunut ja suljen puhelimen.
Harmittaa niitten iäkkäiden ihmisten puolesta jotka eivät uskalla sanoa etteivät halua tilata mitään lehtiä.
Tätini joka asuu vielä kotona ja sairastaa alzheimeria, on tilannut mitä vaan kukakin on osannut tyrkyttää. Onneksi ne lehtitilaukset on saatu purettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:35

Olen täysin tympääntynyt varsinkin niiden uusimpaan markkinointitapaa, aloittavat :

"Onneksi olkoon, olet voittanut ..... saat palkintosi tilauksen yhteydessä"

Heti kun tunnistan lehtimyjäksi, ilmoitan etten osta mitään puhelinmyyjiltä ja toivotan hyvää päivän jatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 18:44

Ilmoitan välittömästi sen puhetulvan alettua, että kiitos vaan, mutta en tilaa mitään. Ja näkemiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:03

Itselläni ei ole ongelmia, mutta vanhalla äidilläni tuntuu olevan ja kun eivät hyväksy hänen ei sanaa millään. Kesällä kun menen hänen luo niin on paljon asioita hoidettava juuri lehtiasiamiesten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:04

Minulla on puhelinmyyntikielto. Lakkasivat soittamasta tekopirteät ja makeilevat poikalapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:05

minulla lukee puhelimessa noin seitsämän eri puhelinnumeron nimenä ÄLÄ TILAA LEHTEÄ tai jotain sen tapaista, jolloin tiedän painaa puhelimesta hiljennä nappulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:11

Eipä soittele minulle, kun minulla on puhelinmyyntikielto kuten lennullakin. Suosittelen muillekin, saatte kiellon voimaan soittamalla numeroon 0600 13404. Numero on maksullinen, mutta mitäs siitä, kun pääsee eroon puhelinmyyjistä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:16

Ja aina kaikki soittavat yhtä aikaa..menee aikoja kun ei kuulu mitään ja sitten soitetaan neljästä eri numerosta ja eri ihmiset kauppaa lehtiä. Ei kyllä millään jaksaisi, eikä jaksa olla kohtelias, kun ei sanaa ei uskota. Onhan niitä ystävällisiäkin myyjiä jotka uskovat, kiitos heille :)
Ystävällenikin vain sattui tässä soittamaan todella ikävä mies, paasas lehdestä..kaveri sanoi ettei tarvitse mitään eikä kiinnosta. Niin herra oli alkanut huutamaan että hänhän kertoo tämän tarjouksen! Kaveri sanoi että kiitos ei ja hei, ja laittoi luurin kiinni, sen jälkeen soi puhelin samasta numerosta 4 kertaa peräkkäin, kaveri ei vastannut. Minusta tuo on törkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:27

Ei tule ainuttakaan kun on salainen numero enkä jakele sitä kelle tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:03

ei ne kauhiasti haittaa, jos en osta mitään, sanon sen heti kättelyssä, niin puhelu jää lyhyeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:11

ne on ärsyttäviä.. ja vielä kun en kuitenkaa mitään tilaisi ilman että kysyisin vanhemmiltani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:34

Eihän se mukavalta tunnu,kun lehtikauppiaat soittelevat,mutta olen ajatellut,että hekin tekevät työtään.Itse kieltäydyn kohteliaasti ja sanon näkemiin,se sitten siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:14

Ärsyttää ne puhelimyyjät. Kun alkaa litaaniaa tulemaan,sanon välittömästi kiitos vaan mutta en tilaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:22

niille on sanottava heti ja suoraan ettei mitään kaupaa synny, useimmat tokenevat siihen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 08:04

Niin kuin vähäviisas jo sanoikin, että aloitus:"Onneksi olkoon, olette voittanut"...saa mulla karvat pystyyn heti. Yleensä puhun päälle ja kiitän soitosta etten ole kiinnostunut mistään asiasta. Joskus oikein huonolla hetkellä vaan katkaisen puhelun kuultuani mistä on kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.04.2009 - 12:52

Inhoan puhelinmyyjiä yli kaiken...Onneksi on myyntiesto puhelimessa, siltikin kyllä niitä aina jonkun verran kuitenkin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 18:48

Onkos tullut teidän kenenkään mieleen, että lehtimyyjä on ammatti?? Ja kyllä lehtimyyjät soittelee siksi, että se on heidän työtään!! Pitäähän lehtimyyjienkin palkkansa saada. Eivät he ketään tahallaan kiusaa, mutta ottaahan se päähän, jos asiakkaat lyövät luuria korvaan tai ovat muuten vaan inhottavia ja ylimielisiä ja täysin ilman syytä. Voi sitä kieltäytyä kaupasta nätistikin. Useimmiten tepsii kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 19:55

Ärsyttää ku ne ei tajua vaik kui sanoo ei,ei oo varaa.Sama ku yrittää perua jotai lehteä,kaikin keinoin yrittävät saaha jatkamaa tilausta.Välil mietin et pitäköö kaikil mahollisil kielil sanoo ei,jos niist joku menis perille.No eipä noist onneks oo enää harmia,ku laitoin numeroni salaseks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:49

Olen ottanut sellaisen kannan,että he tekevät vain työtään,joten yritän olla ystävällinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:55

Eipä häiritse enää. Minulla on myös puhelinmyynti kielto, jonka näytti muutama muukin
Napsulainen älynneen ottaa.
Kuka nyt sit häiriintyy näistä soitoista, niin kannattaisi yrittää muistaa, että he tekevät sitä työkseen, ei kiusatakseen ihmisiä !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 01:45

Olisi kiva saada se puhelinmyyntikieltonumero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:35

Oon päivän tehnyt tuota työtä ja voin sanoa ettei sitä kukaan tee huvikseen. Työpaikan puutteessa mitä vaan, mutta toi oli niin hirveää etten suostunut jatkamaan enää...

Siitä huolimatta tosi ärsyttäviä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 13:33

juuri noiden lehtimyyjien takia on puhelinnumeroni salainen. En pidä väkisinmyynnistä.

Lisätty: 14.04.2009 - 14:37

Olkoon mikä ammattai vaan mutta ovat aika röyhkeitä myös eli yrittävät ylipuhua tilaamaan, antavat myös valhellista tietoa. kerran eräs täti kertoi elhtitarjouskesta joak oli kalliimpi kuin lehden vsk:n normaali vuosimaksu. Sanoni etetnt ilaa. jatkoi vaan että jos laitetaan lehti tulemaan. Sanoin että laita jos haluat mutta en maksa! Silloin puhelu vasta saatiin päättymään. Siitä no jo aikaa, jostain oli numeroni tullut tietoon, epäilen että ammattijärjestö oli myynyt tiedon eteenpäin vaikka olin ilmoittanut että numeroni on salainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:59

Viimeisen 3 kk:n aikana minulle on tullut jo pitkälle toista kymmentä puhelua lehtimyyjiltä. Työtään he tekevät, joten ei kannata hermostua. Tosin nämä nykyiset soittelijat uskovat kun sanoo EI. Ne ottavat hermoon, jotka eivät yhtään kuuntele mitä sanotaan vaan jankuttavat omiaan. :P