kuka maksaa alkoholistin vieroitushoidon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 18:05

Pääosin yhteiskunta eli veronmaksajat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 18:06

Niiden kulluu se maksaa, jotka sallivat päihteiden myynnin.
Päihteet laittomiksi, niin loppuu vieroitushoito tarvekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:08

pääosin veromaksajien niskaan lankeaa tämäkin ies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:09

Yhteiskunta ja veronmaksajat pääosin.
Entäs tupakoitsijat, huumeidenkäyttäjät, ylensyöneet tai anorektikot, maksaahan heidänkin hoitonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:09

Me kaikki työssä käyvät veronmaksajat. Kuntien ja kaupunkien kuuluu järjestää heidän hoitonsa...ja siitä voidaan olla montaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:17

Korjaisin sen verran että kyllä se alkoholi oli olemassa kieltolainkin aikana ja veroa maksavat myöskin työttömät, ei ainoastaan työssäkäyvät. Paras tilanne tietysti olisi kun ei tarvitsisi vieroittaa ketään mistään. Vaikuttaa vain että erilaisten päihteiden käyttö lisääntyy ja monipuolistuu jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 18:42

Tupakoitsijat kyllä maksavat itse vieroitushoitonsa. Meinasi unohtua vastaus kysymykseen. Yhteiskunta, veronmaksajat maksavat alkoholistin vieroituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:01

Kyllä veronmaksajat maksavat alkoholistin kuntoutuksen taas juomakuntoon. Nimittäin kovin huonot tulokset ovat nykyisestä alkoholistien vieroitushoidosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:29

se on osa niitä yhteiskunnan tarjoamia perus palveluja joista nautimme (rahoitus verovaroin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:34

Tiedän tapauksen jossa työnantaja maksoi kahden viikon hoidon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:37

Alkoholismi on sairaus siinä kuin muutkin, eli maksaja on sama kuin muidenkin sairauksien hoidossa, yhteiskunta yleensäkin...jos ei yksityisesti hakeudu hoitoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:02

osan maksaa hoidettava itse, loput soiaalitoimisto, näin ainakin meillä päin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 10:50

Yhteiskunta eli veronmaksajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 01:42

Ei meilläpäin alkoholisteille ole mitään vieroitushoitoja. Ite ne maksaa antabuksensa ja lääkärissä käynnin jos tarvitsee käydä. Samoin kuin muutkin sairaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:37

Muunmuassa minä eli veronmaksaja... vaikka en haluaisi itseaiheutettuun ongelmaan laittaa niin euron euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 00:00

Riippuu hoitopaikasta. Pääasiallisesti se on veronmaksajat, mutta on myös paikkoja, jotka laskuttavat asiakkaitaan.