Minkä laiset ovat mieluisimmat vaatteet missä viihdytte kotona? Entä silloin kun lähdette juhliin tai kaupoille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 16:04

Kotona lökäpöksyt ja tunika.Kaupoissa farkut ja päällystakki,jonka alla tietysti joku kiva pusero.Juhliin tummat suorat housut,valkoinen paitapusero ja pikkutakki.Kesäjuhliin kaunis,pitkä hame,joita olen tuonut ulkomailta.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 16:03

Monta vuotta talvisin sekä kesäisin Wild Lapland ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:10

Minen uskalla vastata.En nähtävästi täytä käsitystä perinteisestä mummosta.

Sanon vaan, että vaatteissa löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:15

Kotona oloasu tai pitkä kokomekko joustavaa kangasta. Kauppoihin mielialan mukaan ja sään tietty. Juhlissa yleensä housu- tai jakkupuku piristävän puseron kera. Ja kengät laukun sävyyn ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:21

löysät housut ja joku paita.. sit ehkä jotkut farkut ja nätti paita.. tai suorat housut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:47

Collagehousut, valmistaja R-Collection, Made in Finland
Malli:3340
Usein myös saman valmistajan paita, sekä anorakki.

Lähteet:
www.r-collection.com/~YKVex0...Y174=40_10

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:52

Kotona rennot vaatteet, kauppoihin kun menen niin asialliset vaatteet, juhliin sitten oikein viimeisen päälle puettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 17:19

Kotona tosissaan rennot vaatteet. Kauppaan mennessä usein siisti ulkoilu-puku. Juhliin mennessä usein pitkä hame,ja siihen sopiva ,mikä milloinkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 17:20

Kotona pitkä trikoohame, ja t-paita tai verkkahousut ja t-paita. Kauppareissulle farkut, t-paita ja polvipituinen takki. Juhliin mustat pitkikset, ja joku kiva pusero.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.04.2009 - 18:01

Kotosalla pidän jotain todella löysiä housuja ja jotain mukavaa paitaa.
Liikenteeseen kun olen lähdössä niin yleensä laitan farkut ja jonkun mukavan ja nätin paidan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:10

Vähissä ja juhlavissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:55

Kotosalle kun tulen, niin vaihdan oitis näihin 'lökäreihin', ja talvella pitkähihanen puuvillapaita, kesällä varmaankin kevyet lökärit ja toppi,, T-paita, tms. Kaupassa, töissä yleensä farkut ja siihen miten millonkin sopiva paita, pusakka, villis. Ravintolaan suorat housut tai mustat farkut ja vähän prameepi pusakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 19:58

kotona kotivaatteet:) kaikki jotka ei enää muualle kelpaa.. kauppaan farkut tai muuta vastaavaa, juhliin yleensä hame tai mekko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:21

Kotona pitelen paituleita,kauppaan laitan päälle talvella pitkäthousut puseron ja tietysti takin,juhliin juhlavasti pukeudutaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:35

kotona menee ihan t-paita ja kevyet gollege housut. kaupalle sit farkut jalkaan ja takki päälle...sit juhliin..riippuu tietysti juhlien laadusta.. löytyy pikku mustaa ja pitkää mekkoa.tai suoraa housua..ihan mikä teemana on..mutta ehdottomat on korkkarit:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 08:11

Farkkuja, t-paitoja, paitiksia, lenkkivaatteita, yms. Kesäisin pidän aika paljon shortseja, capri-housuja ja joskus täytyy pukeutua siihen parempaan mekkoon tai suoriin housuihin ja bleiseriin. Minihameista luovuin muutama vuosi sitten, tansseissa pidin niitä ennen. Jossain ulkomailla voin käyttää "arabimekkojani" illallisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 20:14

Kotona olo asu mis hyvä ja rento olo.Kauppaan sit farkut.Juhliin...no riippuu juhlista,onko kui hienot ja onko kesä vai talvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 11:16

kotona kauhtuneet jo mallinsamenäteet t-paidat sekä lökärit..kauppaan jotain vähän ihmismäisempää ja juhliin juhlavampaa, mutta harvemmin kuitenkaan mekkoja käytän juhlissakaan, kotona kylläkin kesäisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 02:23

Kotona välihousut jalassa. Kun lähden ulos tai kylällä käymään kiskaisen päälle jotkut päällyshousut.
Juhliin en osaa pukeutua. Tai jos pukeudun, olen juhlien puheenaihe: Aha, oletpa sinäkin kerrankin viittinyt pukeutua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:36

Jotkut kunnon veluurit kotona on parhaat. Iltamenoihin lähtiessä siistit vaatteet mutta ei hirveen juhlavat.