Mitäs napsulaiset puuhaa?

www.youtube.com/watch?v=H33g...re=related

Musiikin lisäksi teen juuri ruokaa ja sit vähän lepäilen, että jaksan puurtaa vielä ensi yön duunissa.

Avainsanat: ruoka seurustelu musiikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2009 - 23:57

Kuuntelen kesäistä musiikkia että sais vähän valoisamman fiiliksen. :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 14:19

hoidan kaverin kissaa koko pääsiäisen. sitä on ilo katella :) kuuntelen musiikkia ja rentoudun. kohta suihkuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 14:20

Teen ruokaa, ja tässä ohessa Napsuilen. Kovin on hiljaista Napsussa näin pääsiäisen alla. Taitaa olla porukat vieraittensa kanssa tai reissussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:26

katon sininen laguuni-elokuvaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:28

Tulin juuri lenkiltä ja pitää mennä suihkuun ja sen jälkeen altaalle auringon ottoon!
Ruokaa teen hieman myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:31

En nostanut kissaa pöydälle vaan lammasta, ja kunhan tuos tunnin ollut niin sitä sit paisteleen siihen lammaspataani, tiskit laitoin, kissojen kans olla möllötelty hyväl omalla tunnolla kerrankin, kohta vähän pyykkiä koneeseen, imurointii, pölyjen pyyhintää ja loput pääsiäiskoristeet paikoilleen, saas näähä miten meikän käy...aika..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:45

Vahdin kolmea lastenlasta ja ruokaa valmistelen, ilma on aika hyvä täällä niin mielessäni suunnittelen että huomenna vähän haravoidaan kun on tota lapsityövoimaa apuna, nami palkalla vielä tekevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:47

minä löhöilen ja sulatan runsasta aamupalaa vielä. asentelen läppäriini kokeilumielessä ostamaani antenni- viritystä, jolla voi myös tallentaa koneen kovalevylle digi-Tvlähetyksiä. hiplailen ostamaani uutta hiirtä ja näppistä.

me ollaan karattu tänne iiron käkkärään. odottelen vain kuka soittaa ekaksi ja kysyy:missä ihmeessä te olette?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:59

Leppoisaa kotosalla oloa ja hyvää ruokaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:00

Ulkoiluttaa koiraa,ja itseänsä,muuten huilitaan,hyviä pyhiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:06

Minusta tuntuu että lennu käy hieman ylikierroksilla ikäänsä veraten.
(naiset suutuvat vähästä ylensä jos heitä arvostellaan.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:17

Oli vieraita ja passasin heitä.Nyt Napsuilen,otan päiväunet ja teen ruokaa.Illalla katson telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:44

Äsken tein ruokaa ja keitin kahvia. nyt olen täällä napsussa. mutta ei mitään ihmeempiä nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:21

Aamusella katselin tv:stä eilen missaamani Lemmen viemää -jakson. Käsitöitä tehden ja välillä lueskellen on päivä mennyt. Tytär tulee syömään illalla sen jälkeen varmaan katsotaan tv:tä ja jutellaan. Ihanan rento ja rauhallinen olotila näin pyhänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:52

Söin just potaattikeittoa ja aamulla leivottua sämpylää.
Nyt pitäs mennä kolaamaan lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 17:30

Kävin tyttären ja koiran kanssa lenkillä,kun tulivat tähän meille. Laitoimme ruuat ja söimme,ja sitte pienet päivälevot. Tytär lähtee illaksi töihin..Napsuttelua vähän ja illasta katselee telkkaria...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.04.2009 - 18:04

Ruokaa tuossa äsken tein ja koira pitäisi lenkittää kohta puoliin. Sitten ihan lepoa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:15

hartaasti ollaan patiolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2009 - 19:55

Kuuntelen miniäni kanssa Harjua & Pöntistä ja seikkailemme internetin ihmeellisessä maaimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 20:17

sulattelen kaikessa rauhassa lammasta, olikin harvinaisen hyvää tällä kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:29

Tein aamulla sitä röpörieskaa ja munavoita sit paistoin karjalanpaistin,sitten syötiin juotiin kahvit ja ollaan vaan vähän napsuilen ja sitten pötkälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:34

Aamupäivä meni ystävätärtä kylillä opastaessa. Loppupäivä kului kahvitellen, siivoillen ja muuttolaatikoita pakkaillen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:45

eilen olit jo kysellyt, mutta vastaan silti päivän myöhässä:).. päivä meni anopin luona nauttien pääsiäis lounaasta ja kolailin tuhottoman paljon lunta tulleen pihan puhtaaksi kolalla, kävin huonosta ilmasta piittaamkatta tekemässä pitkän kävely lenkin ja nyt istuskelen juuri saunan raikkaana sohvalla, musiikki soi iBodista taustalla ja kirjoittelen täällä napsussa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 02:41

Suunnittelen taas nukkumaan menoa ja lipittelen vettä.