Haluaisimme löytää matkakohteen mistävain, jossa olisi monipuolinen LÄÄKETARJONTA apteekissa, ja englantia puhuva lääkäri. Help!

Avainsanat: erkoislääkkeet apteekki matkailu lääketarjonta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 13:52

mitä olen sairaan ihmisen kanssa matkustellut ja lääkäreitä tavannut niin englantia ne kaikki ovat puhuneet ja lääketarjontaa on ollut hyvin ja monipuolisemmin vielä kuin täällä Suomessa.

thaimaassa lääkäri jopa piirsi tilannetta kuvaavan piirroksen ja antoi sopivan lääkityksen mukaan. puolisoni peräti vahvistui ja virkistyi tällä reissulla.

otapa yhteyttä johonkin matkatoimistoon ja kysele sieltä...esim. miten viet tullista läpi mahdollisesti tarvitsemanne lääkkeet, jos niitä on paljon....jne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.04.2009 - 13:06

Eikös niitä lääkkeitään voi ottaa mukaan sinne matkalle, ettei paikan päällä tarvitse etsiä lääkäreitä ja apteekkeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 13:15

englanti .. kanada.. usa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:33

Kanada.Toronto,kyllä puhuvat Englantia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:19

Viro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 17:14

Joo kyllä kannattaa ottaa kunnon varasto lääkkeitä mukaan,niin ei tarvitse matkakohdetta sen mukaan varata.Turkissa ymmärretään vaihtelevasti ennglantia,mutta lääkkeet on toista luokkaa kuin Suomessa; kaikkea saa ja löytyy.Yskänlääkekin oli troppia,joka vaikutti oikeastaan enemmän luontaistuotteelta.Ja tepsi!Tuntui muutenkin,että joka vaivaan on olemassa tehokas lääke.Ne tehot voi kyllä pitemmän päälle olla liiankin hyviä,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:58

Heh, oletko menossa matkalle sairastumaan? Lääkkeethän saa ottaa matkalle mukaan, kunhan muistaa ottaa myös reseptit. Lääkäreitä löytyy varmaan joka matkakohteesta (matkatoimiston), ja jos on vakuutus, niin selviää pienillä kuluillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2009 - 19:54

Trokariksiko rupeat. Varo tullia takaisin tullessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:32

Taidat alkaa trokariksi, muuta tuosta ei irti saa!

Lähteet:
oma järki