Mikä on paras virusturvaohjelma

Panda? F-sekurit? Norton Joku muu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 23:04

Ehkä toi F-secure on suomessa paras.
Ilmainen Avast on kyllä tässä itsellänikin just ny.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 22:43

Itselläni on avast ja hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:11

Norman tuli kaupanpäälisenä konetta ostaessa, onhan sekin pelittänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 23:13

norman on itelläni, ihan ok ohjelma.Parhaaksi sanoisin kuitenkin F-securen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:14

Käytän F-securea ei ole scannatessa mitään ikävää löytynyt edes poistettuna. Teknillinen Yliopisto käyttää myös tätä, joten pitäisin varsin luotettavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:37

F- secureahan se on tietty paras mahdollinen ohjelma viruksia vastaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 01:33

hyvä kunto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 01:56

Kyllä niitä on monia, mutta mulla on koneen mukana tullut Norman, mutta Awast on kans ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 07:53

Olen koko ikäni käyttänyt
Norton Internet Security`ä.
Hyvin on toiminut, ei ainakaan vielä ole päässyt livahtamaan koneelle viruksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:09

f-secure

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:45

Virusten tai haittaohjelmien torjunnassa ei Pandalla, Nortonilla ja F-Securella suuria eroja ole, mutta sinänsä niiden lisäominaisuudet (lapsilukot, varmuuskopioinnit jne.) vaihtelevat. Tärkeämpää on mielestäni, kuinka paljon kukin ohjelma hidastaa koneen käyttöä, varsinkin käynnistymistä. Siksi on ihmeellistä, että koneita (varsinkin läppäreitä) myydään vain 1 gigan keskusmuistilla ja vielä Vistan kanssa. Siinä ei paljon tehoa jää itse sovelluksille, kun käyttis ja tietoturva hukkaavat resurssit. Itse koneen nopeus (kellotaajuus) ei ole niin tärkeä kuin keskusmuistin koko. Taas andek eksyi aiheesta, sorry...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:52

F-Securen ostin, kun uusin koneen, mutta se hidasti niin paljon koneen aukaisua, että sipaisin pois ja otin netistä Avastin. Ja voin sanoa, että hyvä on. Rahat meni F-Securessa hukkaan, Avast kun on ilmainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:47

Kolme vuotta sitten tuli F-Secure uuden koneen mukana. Hitaasti aukaisee, ehkä täytyy vaihtaa vuoden päästä, kun sopimus loppuu. Kiitos kysyjälle ja muille vastaajille, sain tärkeää tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:42

F-secure tuli kylkiäisenä,kolmeksi vuodeksi,kaksi vielä jäljellä,tiedä onko paras ,mutta hyvin toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:31

F-Secure.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:45

Kylkiäis Norman on tuonut mielenrauhan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:26

F-securen reiluudesta mainitsen sen verran, että sain rahani takaisin vielä monen kuukauden jälkeenkin. Tosin mainostin itseäni aloittelevana nörtti-mummona. Kiitokset F-securelle.

Nykyisin minulla on toisessa koneessa Avast ja toisessa Eset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 23:00

Tykkään BitDefenderistä ja Esetistä vaikka ovatkin aika raskaita verrattuna esim Normaniin. Kaverina pyörii lisäksi aina Malwarebytes. Parasta en osaa nimetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 11:14

Norton on paras! Se poistaa kaikki haitalliset ohjelmat, välillä ilman kysymistäkin ja diagnosoi turvallisen/epäturvallisen nettisivun ja ilmoittaa siitä. Joka keskiviikko varmuuskopioi tiedostot joten nekään eivät pääse tuhoutumaan jos joku virus koneeseen pääsee, muttakun ei pääse :D Norton 360 on ehdoton valintani.