Ottaisitko minkäänlaista tatuointia??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 13:56

Pienen Pieni Perhonen Piristäisi Pikantisti Pakaraa Ja Paapaa.

Kysyjän kommentti

Hyvä lennu.....kivasti sanottu...huumorilla.......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 22:23

Ei ole juolahtanut mieleen (eikä juolahdakkaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:36

olen ottanut -85 ja -08. perhosia kauniita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 22:41

En ottaisi missään tapauksessa. Täyttä hulluutta, sitten myöhemmin katuvat niitä, ja kyselevät poisto-ohjeita ja hintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:50

Voisin jonnee piiloon ottaa jonkin pienen cm x cm kokosen, mut en ole edes harkinnu asiaa, tai muutenkaan suunnitellu, joetn kaipa se vastaus ittein kohal ois se ei....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 22:53

Minulla on 4 upeaa taideteosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:18

Lapset hommas mulle lahjaksi. Täytyy käydä homma hoitamassa. Joku pieni ja asiallinen. On sitten muistona enkä tarvitse poisto-ohjeita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:40

No en ottaisi, koska pelottaa niiden terveysvaarat..
Tyttärelläni on tatska rinnan yläpuolella ja sitä piti ihmetellä kuinka sen saisi sitten piiloon juhlaluomuksen alle....Että sillai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:40

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:43

Jos paikka on jokin muu kuin olkapää (ja naisilla niska) niin ok.
Kaverilla on silmä nilkassa ja on todella kiva kesällä.
Itse en ole tuohon vielä sortunut - iho on puhdas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:08

On ja monta, ja lisää tulee! Enkä tosiaan poisto-ohjeita tarvi, ne on sellaisia varten jotka niitä ottaa muodin takia tai hetken mielijohteesta.. Itse mietin tarkkaan mitä haluan ja mitä ota, ja joka ainuata kannan ylpeydellä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 01:33

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 01:58

Mulla on ollut periaate etten sotke ihoani, mutta kyllä joillakin on hyvinkin mukavia pikku juttuja oikeissa paikoissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 06:08

En kyllä ottaisi, iho alkaa vanhemmiten vähän roikkua niin olis vaikka perhonen jossain niin sellainen venahtanut perhonen ei olisi nätti.heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:08

haluaisin ottaa, mut pelottaa että se sattuu liikaa. ja ne maksaa niin paljon ja hiukan pelottaa että mua vois kaduttaa sen jälkeen.. mut nilkkaan haluaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:12

Ei ole vielä toistaiseksi mitään tatskoja, ja varmaan jäävät ottamattakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:48

En ota, periaatteessa en halua, ne ovat kuin graffiti kirkon seinässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:50

Maarit3 ajattelee just samoin kuin minä :) Olisi kamalaa ajatella, että kun makaan vanhainkodissa, niin roikkuvassa käsivarressa olisi tiikeri :D Yök. En laittaisi tatuointia mistään hinnasta, enkä myöskään lävistyksiä. Alkuasukkaiden keksimiä juttuja, saavat minun puolestani pitää keksintönsä jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2009 - 09:20

Deltiifin ottaisin mutta kun en ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:25

Yksi on jalassa ja toista olen suunnitellut kylkeen. Eli ottaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 10:27

Pari miehekästä arpea riittä, en kaipaa sen kummempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 10:59

60 vuotta mennyt näillä arvilla mitä matkan varrella tullut,ne saavat riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 12:35

Kyllä olen joskus ajatellut mutta se oli pieni sellainen. Mutta en kyllä usko et otan kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:15

en ottais. jalkapöytä ois paikka mihin laittaisin mut ei. ei sitäkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:32

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:23

Jos uskaltaisin ottaisin pienen käärmeen luikertelemaan käsivarteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 09:08

Kuva iholla on aina ruma,olkoon se sitten vaikka perhonen,eli en antaisi kuvittaa ihoani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 02:59

En ole muodostanut mielipidettä tatuoinneista. Ottaisinko vai enkö ottaisi. Kas siinäpä pulma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:29

Kyllähän noita on jo muutama kattava kuva kertynyt. Lisää tulee varmasti parin kuvan verran ainakin. :)