Käytätkö hyväksesi netistä löytyneitä ruokaohjeita?

Avainsanat: ruoka ohjeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 21:47

Kyllä
Tähän kannattaa tutustua! Pojat osaavat tehdä hyvää ruokaa!
www.yle.fi/makupalat/valikasvis.html

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 21:41

Kyllä ,olen jopa parissa oheistuksessa mukana luomassa uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:42

kerran kävi niinkin, kyse oli kalkkunan rinnoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:43

Kyllä vaan.Tuntuu,että nykyään on paljon helpompaa hakea jokin ruokaohje netistä kuin lähteä kaivamaan keittokirjoja ja reseptiarkistoja.Tosin edelleen tykkään "kasvattaa" tuota reseptiarkistoa keräilemällä hyvältä tuntuvia reseptejä lehdistä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:52

Useamman kerran on käynyt niin, mm. tähän venäläiseen borssikeittoon löytyy netistä erittäin hyviä ohjeita - ja useita. Sivuja on monia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:54

Kyllä selailen netin ruokaohjeita ja kokeilen. niin myös leivontaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:55

joo.. jonku nuudeli jutun oon tehnyt ja sellasen hyvän kakun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 22:39

En käytä. Teen vanhoilla kotoisilla resepteillä, jotka ovat päässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 23:14

Juu ehdottomasti käytän, ja hyvin usein jos haluaa kokeilla jotain uutta ja on mielikuvituksesta puute.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:10

Joskus etsin jotain ja samalla jos löydän jotain kivaa ja erikoista kokeilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:28

Varmennan tarvittaessa perusaatteen, itte toki tiiän paremmin. Aina tietysti omia lisukkeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 01:59

Täällä etelässä on hyvä, ettei tarvitse raahata ylimääräisiä kirjoja mukaan ,vaan netistä katsoo reseptejä, kätevä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 06:10

Olen minä sellaisia netistä hakenut, jos olen jonkun nimen kuullut niin haku päälle ja tutustunut miten valmistetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:53

No joo, esim. joululaatikoihin etsin aina ohjeet netistä. Toissa vuonna löysin hyvän ohjeen, laatikot oli tosi hyviä, mutta viime vuonna ei sit tullukaan niin hyviä. Ois kai pitänyt kirjoittaa toissavuotiset ohjeet talteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:06

Kyllä käytän, mutta onhan noita leikattuja reseptejä ja kirjojakin kiva katsella ja etsiä ohjeita. ja tulee niitä ohjeita aika paljon myös netistä tulostettua joten reseptejä on jos jonkinmoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2009 - 09:19

Veripaltun ja syltyn tekoon olen enemmänkin tarvinnut netin apua. Kyllä käytän muutenkin, on joskus tosihyviä ohjetia saatavilla. Tuntuu vain, että nekin alkavat toistaa toinen toistaan. Hieman erijärjestyksessä reseptissä aineet vain laitettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:13

Kyllä olen kovastikin selaillut netissä ruoka- ja leipomisohjeita. Joskus tulee kokeltua, milloin mitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:16

kyllä, on tullut löydettyä erittäin hyviä reseptejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:33

En.Olen aika taitava kokki -ilman kehumisiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:26

Ehdottomasti kyllä. Kuen haen jotain ruokaa niin hakusana vain Googleen ja ohje sieltä. Selaamallakin löytyy paljon kivoja uutuuksia ja vinkkejä kun välillä tuo ruoanlaitto ja sen keksiminen mitä tänään ruoaksi on kiven alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:41

Keittiössä(kin) olen sellainen omasta mielikuvituksesta säveltäjä, nuotitta soitelija, mutta kyllä silloin tällöin noita netti-reseptejä lueskelen ihan huvikseni ja ainahan sieltä joku idea jää päähänkin muhimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 12:12

Joskus kyllä ja sit sovellan niitä omanmaun mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 03:02

En ole käyttänyt. Olen muutaman kerran selannut ohjeita, ja niistä löytyy kaikenlaista mielenkiintoista, joten voisinpa käyttää joskus, jos muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:04

Kerään niitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 11:39

Eipä juuri, ovat useimmiten joidenkni tuotetiden mainoksia. Kotilieden sivuilta löytyy kyllä hyviä ohjeita, niissä ei törmää heti sanaa flora culinesse tms!!
Keittokirjat ovat apuni ruoanlaitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 15:26

Kyllä käytän ja olen itsekin erään kokkausporukan jäsenenä.