Onko teillä raitis pääsiäinen??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2009 - 12:43

Ihan raitis on muuten mutta eilen tuli pientä viinin huumaa kun sitä siemailin meiheni kanssa telvisiota katsellen. Mutta ei se ole mitään viinan juontia.

Kysyjän kommentti

Pieni viinin huuma rentouttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 21:14

jos mämmii ei lasketa huumeeks

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:20

on raitis...miksi mä ryyppäisin pääsiäisenä kun en sitä tee muulloinkaan..

elämä on riittävä huume mulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:22

Raitis ja raitis... hmm. kyl mie näin talvilomallani ajattelin nauttia/makustella pitämästäni Olvin III:sta, siis ei mitään änkyröitä lähellekään, jos sitä täs kyssäris tarkootit.. silleen vaan juu nou...
(tää vastaus siis alotettu kirjuutteleen ennen lennun vastausta, ettei tuu mitään väärinkäsityksii, eli ei viittaa/ole kommentti mitenkään edelliseen vastaukseen)

Lisätty: 10.04.2009 - 19:20

Isossa kirjassakin sanotaan, että Jeesuskin joi viiniä, samoin, että älkää juoko päihtyäksenne, jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:27

Raitis on pääsiäisemme,vaikka juhlimme suvun voimin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:28

On.
Lapsen ehdoilla tässä mennään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:36

Kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:42

Kyllä, kahvilla selvitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:44

kyllä sitä lampaan seuroiks kaivetaa punkkupullo esiin, eihän siitä ryyppiskelyy riitä, muttei nyt sitten pääse raittiudellakaan kehumaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:57

tottakai on.. joka päivä on raitis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 22:35

Raitis on. Vaikka en perinteitä muuten noudata juhlapyhinä, mutta jouluun ja pääsiäiseen ei missään tapauksessa kuulu minulla alkoholi missään muodossa tai yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:39

Nyt olen ottanut ehk 4 keskaripulloa, koht unille. En koe olevani humalassa. Hu illalla töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 22:54

Kyllä.Minulla on raitis koko elämä, ja suosittelen muillekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 23:16

Nooh muutaman olkkosen saatan kurkkuuni kumota, ei enempää. Melko raitis siis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:27

Kyllä se on. Auto ja alkoholi ei sovi yhteen. Eikä ole pääsiäisen viettoon kuulunut. Otetaan sitten kun siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:39

on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:24

Raitis on, yhden siiderin voin saunajuomaksi ottaa jos siltä tuntuu..mutta epäilen etten sitäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:30

Ei tosiaankaan. Taidan erota tästä raittiusseurasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 02:02

Kyllä valitettavasti on mentävä läksiäisiin ja siellä ei varmaankaan ihan selvänä pysty olemaan, muttei mulla ole tapana istua pöydän alla, en parista lasillisesta humallu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 02:43

Koko Suomen kansa on täysin raitista. Ei mitään ongelmia. Maassa kaikki hyvin.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 06:16

Kyllä vaan eikä me muutenkaan olla mitään kalenteri juoppoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:24

Raitis on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 08:59

Raitis on minunkin pääsiäiseni. En koe yleensäkään tarvitsevani alkoholia, koska olen iloinen ja ulospäinsuuntautunut ilman viinaakin. Joskus oikein erittäin hyvässä seurassa voin vähän ottaakin, mutta silloin ei ole koskaan lapsia paikalla, pelkkiä aikuisia. Mutta harvinaista se on minulle, en vaan jotekin tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:09

kyllä kaiketi raitis on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2009 - 09:14

Olen puhdistunut ja kirkastunut iltasaunaa odottava hämäräperäinen emännyys. Jääteelinjalla ajattelin mennä. Miniä kyllä houkuttelee viinipullolla, mutta minä lujana öh, öh... Linja pysyy edelleenkin kun sen olen erittäin hyvin saanut alkamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:28

Saattaa sitä joutua kavereiden kanssa lauantaina saunan jälkeen pari olutta kumota..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 11:02

Mämmiä syöden ja vettä juoden siinä vahvimmat aineet,kahvi,taitaa olla vahvempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 12:13

en ole "uskovainen"mutta en myöskään juo pääsiäisenä alko merkkistä ainetta enkä siihen liittyviä merkkejä, jokainen tekee mitä ossaa ja niin mieki.taian käydä ravintelissa katsomassa "humalaisia kavereitani" ja taidan siinä samalla viihdyttää laulamalla muutaman karaoke tannssi kappaleen muiden iloksi tai"suruksi" mutta sitähän eittiä koskaan milloin sitä retkahtaa ....no , raittiit pääsiäiset teille kaikille. "viettäkää hauskaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 13:37

Raitis tuntuu olevan ainakin sunnuntaihin saakka. Silloin menemme lapsuudenkotiini syömään ihania herkkuja ja todennäköisesti ainakin viiniä on tarjolla. Parit lasilliset sitä varmaankin tulee nautittua mielen virkistykseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:16

kyllä kyllä. aina ollut ja aina tulee olemaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 15:51

On.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:29

Samanlainen kuin muutkin päivät, alkoholi ei kuulu juomasekoituksiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 21:44

Ehdottoman raittiuden kriteerit ei täyty, juhla-aterioita viinilasillisella kruunattuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 00:51

pakko sanoa, ettei ole raitis.. pari lasia punaviiniä on tullut nautittua. se on tullut valitettasti tavaksi, aina rankan työ viikon jälkeen, saa hieman rentoutua ja nautiskella jotain mukavaa:). kännejä ei vedetä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:57

Ikävä kyllä meni vahingossa aivan toiseen ääripäähän..