Minulla on koko ajan pissa hätä ja välillä vaikka ei ole hätä niin ei tule. Ja minulla on maha kipujakin. Mikä on syy oireeseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 18:58

Veikkaisin virtsatietulehdusta...mutta se varmistuu vasta pissakokeella.

Toinen vaihtoehto on, että sinulla on ns. honeymoon syndrooma. Limakalvosi ovat ärsyyntyneet hankaamisesta...

Kaikista näistä saat terveyskeskuksesta tietoa ja apua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 19:09

Klamydiaa veikkaa hän. Tai sitten yllämainittu. Perusterveydenhuollon päivystyksestä nopea vastaus ja apu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 19:11

Kuten yllä on (2kpl) hyviä vastauksia, mutta kuten aina anonyymin kyssäreist puuttuu tietoi, näihin (eri mahd. sairauksiin + oieisiin) vaikuttaa myös ikä ja sukupuoli, josko hiukka avartaisit, prostatiittikin mahdollinen, jne....... + kaikki muutkin taudit ikähaarukalla 6 - 90 vuotta näillä tiedoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 19:11

Lääkäriin vaan ,tuon tyyppinen juttu mulla oli nuorena ja jotain antibioottia siihen sain,virtsatietulehdus oli, ensin oli tuollaiset oireet kuten sinulla ja sitten tuli kipua vitsatessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.04.2009 - 20:00

Syitä useitakin. Kyselemättä lääkäriin ja sassiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 20:22

Virtsatietulehdus, sukupuolitauti, tai joku muu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 20:39

Virtsatulehdukseen viittaa,mene lääkäriin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:49

nettilääkärit eivät auta,oikea tutkimus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:38

virtsarakontulehdus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:37

Pikkasen vaikuttaa myös sukupuolesi. Miehenä muitakin todennäköisyyksiä, kuin em. NAISopastajat arvaavatkaan...

Lisätty: 10.04.2009 - 00:40

Jonin; prostatiikki=??? ettei siis prostata?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 12:48

Luulen että kysymyksessä oli virtsa tulehdus. Voi olla muutakin kannattaa käydä lääkärissä. Läälri tietää määrätä kokeisiin jos on tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 14:49

Lääkärissä kyllä kannattaa käydä ja labrakokeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:09

Ehkäpä se on virtsatietulehdus.Hakeudu lääkäriin,niin pääset vaivastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2009 - 15:24

Kuulostaa kyllä virtsatietulehdus..... Lääkäriin ja pian!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 03:09

Virtsarakontulehdus. Nyt antibioottikuurille ja villahousut jalkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:31

Virtsarakontulehdus, ehkä oot palelluttanut itsesi?