voiko tietokone hajota jos sen päälle kaataa olutta??

Avainsanat: tietokoneet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 18:28

Mitä vaan nestemäistä kaatuu koneen päälle, niin voi tiltata, eli ei minkäänlaisia eväitä tietsikan viereen, voip käydä kalliiks.... tekin siinä yllä viekää nyt ne eväät pois siitä koneen vierest.. ei selityksiä... mä nään...:)

Lisätty: 09.04.2009 - 19:18

Ja mitenkäs siihen 10-vuotiaan koneelle on olutta päässy meneen? murinaa......

Kysyjän kommentti

Kiitoksia vastauksesta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 18:24

Varsin todennäköistä että näin käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:24

takuula voi, ainakin rupeaa sekoilemaan niin kuin käyttäjäkin ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:27

kokeile, ja kerro minullekin miten kävi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:32

Minulta kaatui kahvi, jossa oli hunajaa näppikselle. Uusiksi meni näppäimistö.
Juo itse kaljasi muualla. Rikki koneesi menee , jos se saa promilleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:49

Et sunkaan sä suunittele alkoholin väärinkäyttöä ? Älä yritäkkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 19:01

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 19:02

Minun koneeni ei ole saanut muuta kosteaa,kun nihkeätä liinaa pölyjenpyyhkimisen yhteydessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 19:10

Tottakai, toivottavasti sinä kuitenkin kaadat viemäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 19:14

No aivan varmasti on mahdollista että hajoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 19:34

OLUT ON TARKOITETTU SUUHUN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 19:58

Teetä kerran kaadoin näppäimistölle ja ainakin se meni hajalle.

Joten luulisin että kone menee rikki jos sen päälle kaataa olutta.
Kaada ne oluet mieluummin viemäriin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 20:20

Kaataa mitä nestettä vaan, niin rikki voi mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 20:48

Kumppanini kannettavalle kaatui olutta, nopea refleksi, kone ylösalaisin ja kuivatteli hiustenkuivaajalla, ei käynyt kuinkaan. Toiimii hyvin.
Mutta yleensä kyllä menee kone sököksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:50

Juovuksiin se tulee kuten käyttäjänsäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:37

kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:17

Kyllähä se voi hajota ajanmittaan. Miksi pitäisi tietokoneen päälle sitä kaataa, eikö olisi parempi kaataa käyttäjän kurkusta alas.Mutta tietty sitäki harkitusti, koska käyttäjäkin voi seota liiasta määrästä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 02:05

En ymmärrä miksi sun pitää kaataa sitä koneen päälle ja turmella koneesi? Eikö enään huulet pidä ja makaat koneen päällä?
On vähän kuin autokin ei parane käyttää samaan aikaan olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 12:52

Miksi pitäisi kaataa olutta tietokoneen päälle. Itse en ainakaan niin tekis koska se on säkölaite ei saa kastella. jo sen sanoo järkikin että kyllä se siinä pilalle menee. Sanon että ei kyllä ainakaan kannata kokeilla. siinä ei ole mitään järkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:10

Kyllä voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:54

Tottakai voi hajota. On siinä myös hengenlähdön mahdollisuus, jos kaataessa on tölkki kourassa ja neste osuu virtalähteen ensiöpuolelle eli verkkojännitteiseen osaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 22:05

Kyllä sä voit sen hajottaa cociksellakin, niin että jätä ne oluthommat myöhemmälle iälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 17:50

Älä nyt koneellesi olutta kaada, sehän on alkoholin väärin käyttöä. Kaada omaan kurkkuusi, tosin siitäkin voi seurata "virhetila" ;)

Lisätty: 12.04.2009 - 17:53

Älä toteuta tuota minun ohjetta !!
Kävin nimittäin kurkkaamassa ikäsi ja tuo neuvo ei todellakaan sovellu sinulle ( jos olet ilmoittanut oikein ikäsi )
Eihän ikäisesi saa lutrata kaljan kanssa, ei edes tietsikan päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 00:07

taitaa olla sääntö eikä poikkeus...