miten saisin poikaystävän? pidän yhdestä pojasta mutta en tiiä hänestä enkä uskalla kysyä! ja mistä tietää onko poika tosissaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 17:48

Hymyile hänelle! Ei siinä sanoja tarvita. Ilme kertoo kannattaako jatkaa.
Älä sitten tulkitese väärin. Jos näyttää huonolta, sinun on vain uskaltauduttava kysymään vaikka kelloa.
Kyllä se siitä alkaa, jos on alkaakseen.
Oikeastaan sitä ei voi edes estää vaikka yrittäisi. =)

Hyvää pääsiäistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 17:53

Hakeudu samoihin harrastuksiin kuin hän. Ja muista, älä esitä tyhmää/kovaäänisempää kuin olet sen lähettyvillä! Se on paha töppi se. nimim. Kokemuksen syvä rintaääni. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:21

sun pitää nyt vaan uskaltaa mennnä juttelemaan tämän pojan kanssa.. tai hanki jostain sen numero ja lähetä tekstiviesti.. ei sitä koskaan tiedä onko ne tosissaan. ehkä sit jos ne oikeesti tekee sun eteen jotain ja haluaa viettää aikaa sun kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:38

Voiko sitä tykätä jostakin vaikkei vielä edes tunne kaveria. Yritä nyt ensin tutustua poikaan vaikka yhteisten kavereiden välityksellä. Kait sen joku tuntee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 19:11

Kahdenkesken selvitä asia. Kysy suoraan. Varaudu henkisesti myös kieltävään vastaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 20:15

Jokos 10-11 vuotiaillakin pitää olla poikakaveri. No mene juttusille ja puhukaa vaikka kouluasioista. Jos se tykkää sinusta, niin sittenhän asia on selvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:52

Hymyllä pääsee pitkälle,puhuen pitemmälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 23:37

wau

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:27

Vaikea paikka...
Älä ainakaan ota todesta täältä tulevista vinkeistä joita antaa yksin kotona istuvat 18v-tytöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 00:47

Höpölöpölöpö se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu...
Entisenä poikana opastan, että pojat on usein paljon ujompia ja kiltimpiä kuin mihin tytöt on opetettu. Mekin tykätään / tykättiin herkistä ujoista tytöistä; parasta, jos he vielä silti aktiivisia lähentymisessä, esim. ujo hymy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 02:37

Jos sillä ystävälläsi on Bemari niin älä ota todesta.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:27

Älä tee asiasta aluksi liian vaikeata. Kysy häneltä vaikka että tietääkö hän, mitä bensaa mopoissa käytetään tai myydäänkö lähikioskilla turkinpippureita. Silleen ne asiat vanhemmillakin etenevät, ei heti aluksi tarvitse rakkaudentunnustuksiin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 16:13

Ota kaikki viehätysvoimasi käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 23:58

On kyllä vaikea tietää mistään muusta kuin ajan kulumisesta tuota tosissaan olemisesta.