Mistä löytää luotettavia koiranpennun myyjiä?

Koiranpennun ei tarvitse olla puhdasrotuinen, kunhan kasvaa isona pienikokoiseksi.
Hinta ei ole ongelma,mutta ei hirveen kallista.

Avainsanat: koira koiranpentu lemmikki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 16:32

Päijät-Hämeen Eläinsuojeluyhdistys ja muut vastaavat osaavat varmasti antaa täsmä tietoa.

koti.phnet.fi/kodittomatkissat/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 17:49

Tuollakin on koiranpetuja.
www.verkkopirkko.fi/kategori...i?categ=18

Seuraile myös kauppojen ilmoitustauluja, tai laita oma ilmoitus että haluat ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 17:58

Yleensä kannattaa luottaa omaan järkeen ja silmiin, mutta toki kannattaa kysyä joltakin tuttavalta joka tietää koirista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 19:14

Kysy kenneleistä,luulis et ne ovat luotettavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 19:34

Kiitos! Olisin tosi onnellinen ,jos vastaukset olisivat järkeviä, monilla onkin! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 20:02

Minä kysyisin kennelistä ensin, ja kävisin tutustumassa paikkaan. Samalla näkisi koirien elinolosuhteet. Onhan niitä yksityiskasvattajiakin. Etsi googlesta eri hakusanoilla, niin varmasti löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:09

Tästä löydät ainakin, jos suunnitelma toteutuu :) Meillä on musta labradorinnoutaja Emma (Ethusan Ferrari), kesällä kolme vuotta täyttävä koiraneito. Emma on superkiltti käyttölinjainen koira eli ruumiinrakenteeltaan hoikka ja lihaksikas ja onkin kova tyttö metsällä. Emmalle on jo sulhanenkin katsottuna, tosin vielä pitää sulhasen suku selvittää, että on varmasti eri sukua ja että suvusta löytyy metsästysviettiä. Jos kaikki menee suunnitellusti, niin kesällä meillä on tarjolla mustia labbiksenpentuja :) Emma on luonteeltaan rauhallinen ja erittäin viisas koira, metsästystaidot ovat sitten extraa, joista hyötyy metsästävä mieheni. Labbista voi suositella oikeastaan kaikille, sillä se oppii mitä tahansa ja sen kanssa voi harrastaa mitä ikinä keksiikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 01:54

Luotettava koiranmyyjä huolehtii lemmikeistään asianmukaisesti. Jos sekarotuisista isää ei tiedetä, pentue ei ole suunniteltu, etkä tiedä kuinka isoiksi pennut kasvavat.
Pennun hinta muodostuu mahdollisista madotuksista ja rokotuksista, joista tulee olla rokotustodistus.
Ylihintaa ei kannata maksaa missään tapauksessa. Kysy miten pentuja on ruokittu. Pelkkä puuro tai leipä ei ole soveliasta penturuokaa.
Näillä pääset alkuun arvioidessasi onko myyjä rehellinen.