tuleeks siit humalaan jos on saunassa ja heittaa viinaa kiukaalle??

Avainsanat: viina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2008 - 17:01

kyllä tulee. se on salakavalaa. unohda koko asia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2008 - 16:55

Tulee ja on vaarallista leikkiä hengittää höyrystynyttä alkoholia.VAROITAN!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2008 - 19:09

kuka sitä nyt kiukaalle viljasta valmstettua viinaa heittäisi? hih! juo oluesi kylmänä löylyn jälkeen.
silläkin tavalla tulee kyllä humalaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2008 - 21:45

harvemmin sitä selväpäiset tekeekään ja siitä syystä sitäkin vaarallisempaa, unohda koko juttu

Lähteet:
karvaita kokemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.05.2008 - 21:54

what are you doing?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2008 - 13:16

Hengitettynä etanolin eli alkoholin määrää ei pysty mitenkään kontroloimaan ja se pääsee keuhkojen kautta suoraan verenkiertoon. Tämä on TODELLA vaarallista ja voi hyvinkin nopeasti lamata hengityskeskuksen keskushermostovaikutuksen kautta!!! Älä missään nimessä kokeile!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2008 - 11:13

todella vaarallista. älä kokeile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2008 - 23:13

En suosittele!