Kuuluuko tapoihisi laittaa pääsiäiskortteja ystävillesi?

Avainsanat: kortit pääsiäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 11:13

Kuuluu kyllä, mutta tänä vuonna jäi lähettämättä. Laitoin nettipostikortit sen sijaan. Ainoastaan yhdellä ystävälläni ei ole sähköpostiosoitetta; ja eilisessä postissa tuli häneltä pääsiäistervehdys. Täytyy soittaa hänelle kiitos- ja pääsiäispuhelu.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 11:12

Ei kuulu,mutta vaimo näky laittaneen.Minä en laita ikinä mitään kortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:19

En ole lähettänyt koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:21

En laita, eipä ole kellekään, jolle laittaa. Ala-asteella niitä askarreltiin, mutta sillonkin vaan kotiin toin, eli ei ole tapana lähettää pääsiäiskortteja.

Lisätty: 09.04.2009 - 11:22

(Muokkasin vaan yhen kirjotusvirheen.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:27

pari laitoin , kun unohdin synttärikortin laittaa...meni siinä samas sit kaksikärpästä ikään kuin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:29

Kyllä vain ....Teetin Sulo-koirastamme pääsiäiskortit ja lähetin matkaa :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:31

Jonkin verran laitan, mutta enemmän lähti nettikortteja ystäville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:36

Ei tule laitettua pääsisäiskortteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 11:37

En ole lähettänyt minkäänlaisia kortteja, enkä meinaa lähettää. Eipä noita ole tullut minullekaan päin. Taitaa olla kuihtumassa se perinne kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:41

ei oo koskaan tullut lähetettyä. oishan se hauskaa itse väsätä kyl sellasset. ehkä ens vuonna =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 12:04

Enpä ole enää viime aikoina laittanut. Koko pääsiäishössötys ei muutenkaan kuulu tapoihini, juhlin mieluummin lintujen muuttoa ja aurinkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 12:06

En laita, joskus laittelen tekstiviestillä jotakin pääsiäisvitsejä ystäville, mutta sekään ei ole joka pääsiäisen tavaksi tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 12:19

ei kuulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 12:51

En niitä nykyisin kirjoittele, tämä tietska on siinäkin asiassa hyvä, tekstareita myös muutaman laittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 13:05

Kun olen tuossa tutkinut jäämistöjä paljastui, että meidän suvussa on Pääsiäiskortteja viimeksi lähetetty 1940-luvulla. En rupea muuttamaan uutta käytäntäntöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 13:22

Kortteja lähetellään vain Jouluna (ja aniharvoin matkoilta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:06

En laita pääsiäiskortteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:15

Ei ole tullut laitettua edes jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:26

ajattelin tehdä itse, tykkään näperrellä, ja antaa sitten ihan henkilökohtaisesti muutamalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:10

En ole pääsiäiskortteja laittanut koskaan.
Joulukortit ovat nykyään ainoita (valitettavasti), tekstiviesti ja sähköposti korvaa kaiken muun. Paitsi lapsille tietysti itse tekemiä kortteja kartongista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:35

Eipähän kuulu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 18:02

Kahdelle parhaalle ystävälle annoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:33

Oli pari mummoo joille oli 'pakko' lähettää kortteja milloin mistäkin syyst, pääsiäisenäkin, enää ei tartte ja se tapa on muutenkin jäänyt ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 18:57

En laita. Jouluna muistan ystäviäni henkilökohtaisella puhelinsoitolla. Sama hinta kuin kortti+postimaksu. Helppo ja kiva tapa tervehtiä ja kuulla ääni edes kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.04.2009 - 19:58

Kyllä kuuluu. Tein itse runollisen kortin ja kirjekuoren jokaiselle läheiselle ja ystävälle. Vähemmän tärkeimmille laitan e-kortin tai viestin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 20:51

Ei enään moneen vuoteen kortteja lähetelty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 11:37

Vain äitilleni laitoin pääsiäiskortin, joinakin pääsiäisinä laitan useammallekin kortin, yleenä vain sukulaisille, mut se taas riippuupi näist muist kiireist/ehtimisist. Mukava tapahan tuo on, samoin ittee ilahduttaa saada korttei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 13:02

Ei kuulu tapoihini niitä lähetellä. mutta joulukortit laitan joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 17:35

En lähettele pääsiäiskortteja postitse. Muutaman e-kortin ja tekstarin laitoin.