Sain uuden halvan nokian lahjaksi 2008. Se oli käyttövalmis. Olen sitä lataillut mutta nyt oli hukassa ja akku tyhjeni.

Siinä ei ole erillistä virtakytkintä Kuinka virta päälle.
Kiitos Maria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 10:00

anna vain lataantua täyteen ja katso ohjekirjasta tai nokian sivuilta ohjeet, jotta löydät sen virta näppäimen.tai miten sen siten käynnistät..googleen nokia ja se numero joka on kännykäsäsi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 09:55

Kyllä siinä täytyy olla virtanappi.Etsi päältä ja sivuista.Lataa ensin vähän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 10:02

Yleensä se virtanäppäin sijaitsee yläosassa oikealla .
Löytyisikö tuolta sitä mallia joka sinulla on:
www.aviris.fi/ohje/liite.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 10:02

Jos olisit kertonut mallin, niin luultavasti sinulla olisi jo oikea vastaus. Noissa halvoissa Nokioissa usein virtakytkin on sama kuin puhelun lopetusnäppäin (punainen merkki siinä). Sitä vain tulee painaa n. 2 sekuntia. Voi se näppäin olla myös puhelimen yläreunassa. Samoin painetaan n. 2 sekuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 10:27

Joo nokioissa virta päälle pois sama nappi kuin puhelun lopetus,pitää painaa 2-10 sekuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:20

En tiedä muuta kun että yleensä jotain näppäintä pitää painaa kauan aikaa (joitain sekunteja), että sammuu tai menee päälle. Joissakin kännyissä on siellä yläsivussa oikealla semmonen mahdollisesti pehmeä "nappula", joka ei edes näytä nappulalta. Sitten tosiaan se puhelunlopetusnäppäin toimii joissain puhelimissa virran sammutus-/käynnistysnäppäimenä. Jos känny ei mene noista nappuloistakaan päälle, niin sitä pitää ladata ensin, että se saa virtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 11:24

JÄTTIKIITOS SANOO MARIA: OLI SE PUNAINEN LOPETUSNAPPI:
U MADE MY DAY

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:24

Sitä minäkin. Ei ainakaan NOKIA ole koskaan valmistanut sellaista puhelinta jossa ei olisi on/off nappulaa. Toivottavasti lataus onnistuu...