Minkä kanssa syöt mämmiä >sokerin, kerman, maidon, vaniljakastikkeen, paljaaltaan vai...

Avainsanat: mämmi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 07:53

Sokerin ja kerman tai sit otan kippoon ensin mämmiä, päälle siivu vaniljajäätelöä, pieniä nokareita esim. vadelmahilloa, taas vähän mämmiä ja siivu vaniljajäätelöä jne. On kuulkaas hirmu hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2009 - 07:35

Minä syön mämmiä sokerin ja kerman kanssa, vähän vaan, vatsani ei pidä mämmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 07:54

Ilman sokeria,sekä soijakerman kera,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:16

kerman kanssa se ois parasta.. mut maito on terveellisempää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:22

Vaniljakastike on hyvä lisuke, mutta yleensä käytän maitoa ja sokeria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:34

Perinteeseen kuuluu kerma (vaikka muuten onkin melko tarkasti pannassa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:48

Yleensä pelkästään tai maidon kanssa.
Oikein olisi kai kerman ja sokerin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 08:55

Mämmi sellaisenaan ilman mitään lisukkeita. Täytyy kuitenkin syödä vähemmän kuin tekisi mieli, on se sen verran tuhtia ainetta. Mämmien laaduissa ja mauissa on muutoinkin paljon eroja, itse en koskaan muista mikä merkki oli mielestäni hyvä, kun vain kerran vuodessa tulee mämmiä syödyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:38

Sokeria ja kermaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 09:52

en kylläkään syö lainkaan..en tiedä miksi, mutta en pidä sen mausta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 10:04

En syö minäkään mämmiä. Äiti ennen teki itse mämmiä, sitä söin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 10:50

Syön mämmini kerman ja sokerin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 11:20

Ilman lisukkeita syön jos syön. Viime vuosina en ole ostanut mämmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 11:25

maito ja sokeri

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.04.2009 - 12:03

Ihan maitoa ja pikkusen sokeria laitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 12:16

Mämmiä sokerilla ja kermavaahdolla. Kokeilin eilen vaniljajäätelön kera ja olipa hyvää!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 15:32

en ymmärrä mämmin viehätystä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:09

Tavallaan maidon kanssa, mutta kermamaito ja vaniljakastike on erittäin hyvää sen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 17:32

Saapa nähdä syönkö mämmiä ollenkaan.
Mutta jos syön, niin ihan vaan paljaaltaan, ilman mitään muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 18:02

Sokeri ja vaniljakastike, njam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:40

Ihan meidon ja sokerin kanssa,yritän välttää kermaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:52

Ripaus sokeria ja kermaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:02

sokerin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 09:20

Höh, hitto kun en älynnyt ostaa vaniljakastiketta, kun täällä sitä kehutaan niin hyväksi mämmin lisukkeeksi :) No, ensi kerralla sitten. Itse olen aina syönyt mämmin kahvikerman kanssa, sokeria en laita, koska mämmi on jo itsessääni imelää. Parhaana mämminä olen tähän asti pitänyt Kymppi-mämmiä, mutta kun sitä ei yhtenä päivänä ollut (olen syönyt mämmiä jo monta rasiaa...), ostin Saarioisen mämmiä ja herranen aika! Se oli parempaa kuin Kymppi! Kymppi on väkevää, Saarioisen mämmi on muuten samanlaista kuin tuo Kymppi, mutta siinä ei ole väkevyyttä. Näinpä vaihtui merkki varmaan 20 vuoden uskollisuuden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 11:49

Mämmii syön yleensä lisäten siihen sokeria ja kermamaitoo (noin fifty-fifty), ei liian raskast, mut aaah niin hyvää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 13:08

Minä syön mämmiä kerman ja sokerin kanssa. Vaniljakastike myös on hyvää mämmin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 15:03

En syö mämmiä.